Östergötland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa Fridhem Hotell - Mat - Möten Beoordelingsscore: 7,9

“Fantastische omgeving, mooie interieurs in het hoofdgebouw en vriendelijk personeel.”

• Borgs Villahotell och B&B Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt en de kamer”

• Hotel Drott Beoordelingsscore: 8,8

“Alles prima”

• Best Western Hotel Linkoping Beoordelingsscore: 9,2

“Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. In de kamer naast ons hadden een aantal mensen het erg gezellig met luide muziek en praten. Lastig als je wilt slapen. Ik ben naar de receptie gegaan om half 1; de vriendelijke receptionist ging meteen kijken voor een andere kamer (ging om 2 nachten) en heeft ons naar een rustige kamer omgeboekt. Heel fijn! De locatie midden in centrum was top met een parkeergarage onder het hotel, en ook erg goed ontbijtbuffet.”

• Sky Hotel Apartments, Linköping Beoordelingsscore: 8,8

“Ik ben hier al een aantal keren geweest en ik twijfel nog steeds aan de ligging van het appartement t.o.v. het centrum. Maar voor de rest is het echt een hele goede locatie met gratis parkeerplaatsen. Het is echter wel een klein stukje lopen naar de parking. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is mede door het uitzicht vanaf de 17de verdieping, vooral in de winter, de moeite waard. Tornby shopping centre en het centrum van Linköping liggen op 5 minuten rijden van het appartement.”

• Vadstena Klosterhotell Konferens & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Toen we aankwamen en gingen inchecken kregen we een upgrade naar een suite en dat was natuurlijk fantastisch. Verder is alles mooi in dit dorp het klooster, het slot etc. Je kan er lekker wandelen en de Spa was ook heerlijk.”

• Fredgagården Hotell & konferens Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijke checkin Mogelijkheid tot gebruik kinderbedje Rustig gelegen op steenworp afstand van Kolmarden Mogelijkheid tot gebruik van het zitje in de gang Uitgebreid ontbijt en mogelijkheid tot ontbijt later op de dag/avond.”

• Stenholmens Gårdshotell Beoordelingsscore: 8,8

“de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenares. ik kwam laat aan en de kok was ziek maar de eigenares heeft zelf een eenvoudige maar smakelijke maaltijd klaargemaakt, bovendien kreeg ik een gratis upgrade (kamer)”

• Göta hotell Beoordelingsscore: 4,6

“Ontbijt basic”