Osterlen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Continental du Sud Beoordelingsscore: 9,2

“Prima bedden, goed ontbijt. Goede ontvangst én mogelijk om wat eerder in te boeken. Goed restaurant, wel wat prijzig gezien de porties.”

• Gårdshotellet Beoordelingsscore: 10,0

“De omgeving en de kamer.”

• STF Andrarum Kuskahusen Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“De eigenaar verhuurt kamers en een eenvoudig ingerichte cottage midden in een natuurgebied waar je vele mooie wandelingen kunt maken. Op 20 minuten rijden bevindt zich een nationaal park aan zee met mooi zandstrand. Vanuit de cottage kun je herten en vogels kijken.”

• Gnalöv Gård B&B Beoordelingsscore: 5,0

“Ontbijt was goed, maar wel vrij beperkte keuze.”

• Hotell Turistgården i Simrishamn Beoordelingsscore: 9,2

“vriendelijke gastvrouw,nette en rustige kamer,prima ontbijt.”

• Mälarhusen Stugby Österlen Beoordelingsscore: 9,6

“We hebben hier 2 nachten overnacht op weg naar de boot in Malmö. De huisjes waren nieuw, schoon en zeer functioneel ingedeeld. Alle veranda's liggen goed op de zon en zijn voor een stuga ruim evenals de woonkamer De beheerder was zeer behulpzaam en gaf ons goede info en een ander huisje omdat we een hond bij ons hadden. Het ruime en rustige strand ligt op loopafstand en ook per auto bereikbaar.”

• Ystad Holiday Houses Beoordelingsscore: 4,2

“makkelijk in en uit checken.”

• Apartments Norra Skolan Beoordelingsscore: 9,6

“zeer ruim en schoon appartement op de 1e etage van een oud schoolgebouw, leuk balkon met in de verte zeezicht gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien, er ontbreekt niets prima ligging voor uitstapjes in oost-skåne vriendelijke ontvangst”

• STF Kivikstrand Badhotell Beoordelingsscore: 9,2

“Sfeervolle inrichting van de kamer, goede locatie, eigen keuken facilities, goed ontbijt”

• Violen Bed&Breakfast Beoordelingsscore: 7,5

“hygiene, keuken”