Oost-Stiermarken Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Het goede eten en bediening. ”

• “Gastvrijheid en perfecte service.”

• Stadthotel zur goldenen Krone Beoordelingsscore: 8,8

“Het hotel was heel netjes en een goed ontbijt. De kamer was ruim en goed schoongemaakt. Ook was in de stad een feest, maar daar hoorde je in de kamer bijna niets van. De tweede nacht was in het hotel een feest, maar ook daar geen last van.”

• Hotel Gasthof Paunger Beoordelingsscore: 10,0

“Alles vriendelijkheid behulpzaamheid!”

• Hotel Hammer Beoordelingsscore: 10,0

“Kamer, ontbijt, parkeren van mijn motor .eigenaresse van hotel zeer vriendelijk en behulpzaam ”

• Boutique-Hotel Alter Gerichtshof Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige ruime kamers met heerlijk uitzicht op de tuin. Alles keurig verzorgd met zeer vriendelijk ontvangst! Leuk plein op loopafstand. Echt een aanrader voor bv doorreis, maar ook zeker voor iets langer.”

• JUFA Hotel Pöllau Beoordelingsscore: 7,9

“De omgeving, de speelmogelijkheden voor de kinderen, de kamers waren geweldig... De kinderen hebben het heerlijk naar hun zin gehad en dan hebben wij het natuurlijk ook. Ontbijt was ook goed, genoeg keuze! Voor zowel mijn 2 jarige zoon als mijn 7 jarige dochter genoeg te doen. Personeel was erg vriendelijk en heeft ons geholpen met het zoeken van bezigheden voor de kinderen tijdens een regenachtige dag. Simpelweg een aanrader !”

• Hotel Garni Thermenoase Beoordelingsscore: 8,3

“Heel lief ontvangst met een drankje van het huis. Er werd meegelopen naar de kamer. Lekker balkon. Zwembad is overdekt als het te koud is. Prima ontbijt. Geweldig thermen zwembad in het dorp wat bekend staat om zijn water. Aanrader om een dagje te relaxen. Met de kaart van het hotel krijg je korting.”

• Schreiners Berghof Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk ontvangen en begeleid naar een prachtige hotelkamer cq appartement met balkon met zitjes. Prima bedden. Mooi zwembad met ligstoelen, Badtas met handdoeken voor zwembad staat klaar in de kamer. Parkeren voor de deur. Gelegen op een berg met prachtig uitzicht. Uitstekende wifi en prima ontbijt, wat zowel binnen als buiten op terras genuttigd kan worden.”

• Hotel zum Steinhauser Beoordelingsscore: 8,3

“Eten goed, ruime kamer”