Overberg Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Breede River Lodge Beoordelingsscore: 8,3

“We zaten met de ruime kamer meteen aan de rivier en een haventje. Op balkonnetje prima vertoeven. Restaurant aanwezig wat lekker eten was. Prima verblijf voor een tussenstop.”

• A Hilltop Country Retreat Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie omgeving, zeer schoon en zeker aan te raden om een nacht te verblijven. ”

• Grootbos Private Nature Reserve Beoordelingsscore: 7,5

“-privacy in de lodge -uitzicht vanuit lodge -excursies”

• Sandbaai Country House Beoordelingsscore: 5,4

“Ontbijt was prima”

• Windsor Hotel Hermanus Beoordelingsscore: 10,0

“Ligging Hotel Kamer 212 met uitzicht Zee Schone kamer Prima ontbijt Eigen parkeerterrein Vriendelijk personeel ”

• Fisherhaven Travellers Lodge Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt was good, de service was Uitstekend. Zeer gastvrij en ze konden veel tips geven over de omgeving”

• Mosselberg on Grotto Beach Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer luxe accommodatie met een gastvrouw die alles tot in de puntjes regelt. Met een prachtige tuin en het strand op loopafstand. Het centrum is met de auto goed te bereiken (5 min). Langs het cliff path een mooie wandeling gemaakt en de walvissen kunnen zien. Helaas was de zee te ruw om het water op te gaan. In het centrum voldoende gelegenheid om te shoppen en te eten.”

• Sea Star Cliff Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtige locatie, mooie guesthouse, goede onthaal, prachtig uitzicht over de zee en de walvissen! Wij waren er in september, dus hoogseizoen voor het zien van walvissen. Super leuke whalewatching gedaan vanaf Gansbaai (niet via guesthouse). Het ontbijt was super goed geregeld, heerlijke omelet! Kinderbedje netjes op verzoek klaargezet.”

• White Water Farm Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie is geweldig, midden in een farm. Zeer rustig. Grote doorlopende kamer met dinnerplaats, slaapgedeelte en salon. Moderne badkamer. Houtvuur werd aangestoken bij aankomst. Dag voor aankomst kregen we een mailtje met de vraag of wij avondmaal wensten geserveerd op de kamer. Lekker gegeten en ook voor de 2de dag besteld. Was super ! Vermits de locatie wat afgelegen is moesten we 's avonds niet meer buiten.”

• Agulhas Ocean House Beoordelingsscore: 10,0

“Ruime en goed ingerichte kamers Goede badkamer Uitstekende service van de gastvrouw en heer Zeer behoorlijk ontbijt !”

De 30 beste vakantiewoningen in: Overberg

gebaseerd op 9.946 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com