2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Oxfordshire
Oxfordshire Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Royal Oxford Hotel Beoordelingsscore: 4

“Schoon, centrale ligging”

• voco - Oxford Spires, an IHG Hotel Beoordelingsscore: 8

“mooi ontbijtbuffet; handige ligging; zwembad”

• Mercure Thame Lambert Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was goed, waarbij zelfs kaas, fruit en vleeswaar aanwezig was. Natuurlijk kon ook een full English besteld worden. Koffie, thee en heerlijk Jus d'Orange was aanwezig.”

• White Hart Hotel Beoordelingsscore: 10

“Een hotelbeleving zoals die moet zijn! Het eten was uitmuntend. Kamer alles naar wens.”

• Leonardo Royal Hotel Oxford Beoordelingsscore: 4

“Net hotel met een mooie lobby en een erg goed ontbijt. Helaas werden er bij het inchecken alleen meerdere fouten gemaakt. Vandaar deze lage beoordeling.”

• Rewley House University of Oxford Beoordelingsscore: 7

“Loopafstand van het centrum”

• Remont Oxford Hotel Beoordelingsscore: 8

“De goede bedden en het hele goede ontbijt. De persoonlijke aandacht van het personeel bij het ontbijt. En de locatie, dicht bij verschillende bushaltes.”

• Banbury Wroxton House Hotel Beoordelingsscore: 8

“Alles was perfect geregeld en verzorgd.”

• Prince of Burford Beoordelingsscore: 9

“Wij kozen voor een verblijf in dit etablissement in het voorjaar. Het haardvuur en de vriendelijke uitbaatster bezorgde ons letterlijk en figuurlijk een warm welkom. De kamer was goed, de badkamer ook. De oordopjes op het nachtkastje hadden we geenszins nodig, het was er zeer rustig. Ideaal plekje voor een avondwandeling ook. We aten hier een lekkere en betaalbare maaktijd én ontbijt. Een aanrader.”

• Old Parsonage Hotel Beoordelingsscore: 10

“De uitstraling, zo charmant. Het ontbijt! De douche zo zalig! Het personeel uiterst vriendelijk.”

De 30 beste hotels in: Oxfordshire