Altopiano della Paganella Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Montana Beoordelingsscore: 7,9

“Perfecte ligging om bikeparken van Paganella, Andalo en Molveno te verkennen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Menukaart werd speciaal voor ons vertaald naar het engels. ”

• Hotel Garni La Roccia Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie kamer. Prima service qua housekeeping ”

• Du Lac Vital Mountain Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De ligging van het mooie hotel, het heerlijke eten, vriendelijk personeel en ruime kamer. Gratis upgrade: uitzicht op het meer. ”

• Hotel Olympia Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk personeel”

• Alp Wellness Sport Hotel Panorama Beoordelingsscore: 8,8

“De mensen in het restaurant en de familie die de receptie bestiert zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Neem een suite want een gewone kamer was voor ons iig erg klein. Onze suite was zeer schoon en de douche(s) was heerlijk. Je hebt een geweldig uitzicht en wij hadden een heerlijk balcon. Het gebied leent zich voor de sportieve mens. Geweldige wandelroutes, MTB tracks en voor de gevorderde wielrenner is dit het einde.”

• Hotel Garnì Villanova Beoordelingsscore: 8,3

“Erg uitgebreid ontbijt en super mooi uitzicht vanaf het terras op het meer.”

• Lido Hotel & Apartments Beoordelingsscore: 10,0

“De passie van de medewerkers, vooral Christina was top in de bediening. De tuin. De overheerlijke maaltijden! Echt top!”

• Hotel Lory Beoordelingsscore: 7,1

“Fantastische locatie met grandiose uitkijk over het meer. Prima ontbijt .”

• Bungalows Chalets Lago di Molveno Beoordelingsscore: 7,9

“De locatie is prachtig en een goede uitvalsbasis voor wandelingen. Het chalet is basic, schoon en voldoet aan de behoefte. Vaatwasser, koffiepotje... prettig dat dat aanwezig is.”

• Hotel Piccola Baita Beoordelingsscore: 8,8

“Schitterend uitzicht op de berg en het dal richting het meer. Je kunt gelijk wandelen vanuit het hotel. Naast het hotel is een groot klim&klauterpark voor kinderen. Heel vriendelijk personeel dat graag meedacht. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Altopiano della Paganella

gebaseerd op 2.780 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com