Pahang Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hikers Sleep Port Beoordelingsscore: 10,0

“De Host vrouw, de aardige mensen en familie. De locatie was ook top alles in de buurt en de prijs. Ik raad de mensen het zeer aan om bij hun te boeken.”

• Ch Travellers Inn Beoordelingsscore: 7,9

“De slaapruimte heeft 6 bedden, dus niet teveel mensen in 1 ruimte. Het is op zich redelijk schoon. ”

• Map Travelodge Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie”

• Adena Beach Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Het resort is knus en ligt in een parkachtige omgeving aan zee. Dus geen massaliteit en veel persoonlijke aandacht. Het eten is uitstekend en vers. Ik kon zelfs uit een kokosnoot drinken die van een van de palmen kwam uit het park. Verder is het er heerlijk wandelen aan het ruime strand. ”

• Taman negara rainbow guest house Beoordelingsscore: 8,3

“Tussen de locals, onverwachts schoon en zeer gezellig.”

• Rain Forest Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Het is een hele unieke ervaring. Verwacht geen luxe, maar wel een hele gave, unieke manier van verblijf. Wij hebben 2 nachten overnacht in The Rainforest Inn. Vanaf Ringlet zijn wij opgehaald en naar de acco toegebracht. Je verblijft in hutjes welke door de Orang Asli zijn gebouwd. Van Gee hebben we veel uitleg gekregen over deze bevolking en hun gewoontes. Boek zeker het native diner, dit was echt zalig. Ontbijt is ook goed verzorgd en geheel bereid met lokale producten. De mensen zijn vriendelijk en alles draagt bij aan deze unieke manier van verblijf in de jungle. ”

• Sleepbox Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Aardig personeel, schoon, ontbijt bij de prijs inbegrepen, op loopafstand van busstation”

• Strawberry Park Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Ruim appartement”

• Cameron Highlands Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi gelegen koloniaal hotel. Bediening is ontzettend behulpzaam, aardig en service with a smile. Het hotel biedt een jungle walk aan onder begeleiding van naturalist Mr Madi, een absolute aanrader!”

• The Barat Tioman Beach Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Top voor een weekendje weg, lekker aan het strand en het restaurant van het resort is goed.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Pahang

gebaseerd op 12.623 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com