Palawan Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kame House Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“- Super schoon - Klein zwembad erbij - Goed ontbijt ( fruit, zoete broodjes, toast, jus en je kan je eigen ei bakken) - Goede ligging voor 50 pesos naar het stadje - Goede sfeer - Vriendelijk personeel ”

• RC Villas and Resorts Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel is fantastisch! Ze hebben ons met zoveel dingen geholpen. Hospitality staat hier op nummer 1! De kamers zijn goed. Prachtig uitzicht over de jungle. In de nacht is het ook heerlijk slapen met alleen de geluiden van de jungle. Daarnaast zijn de kamers schoon en worden elke dag schoongehouden. De kamers zijn te bereiken met een lange trap, maar als je wilt brengt het personeel je met de auto. Ook brengen ze je naar het centrum van El Nido. Kortom, je komt hier niks te kort. Ps. Ik las een recensie dat iemand hier bedbugs heeft gehad. Is niet waar. Het zijn Sandfly's die je kunnen bijten op het strand. Mijn vriendin heeft ze ook gehad en een allergische reactie op gehad. Wij dachten ook eerst aan bedbugs maar na het checken van de kamer niet eens een stofje gevonden. Het personeel heeft haar naar de dokter gebracht en er alles aangedaan om haar gerust te stellen tijdens ons verblijf.”

• Treffpunkt 5300 Hostel Beoordelingsscore: 5,8

“Aardig personeel”

• Ausan Beach Front Cottages Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie is super, personeel is erg behulpzaam, eten is heerlijk, ontbijt is erg goed!”

• Modessa Island Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtig strand, zeer rustige plek, supervriendelijk personeel, goed eten. Perfecte plek om echt even helemaal tot rust te komen”

• Dragon House Dorm Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie was geweldig en de accommodatie was prettig”

• Club Paradise Resort Palawan Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk ontspannen sfeer. Zeer aardige mensen. Verder geweldige muziek op bepaalde plekken. Echt goed gekozen en niet overheersend! Verder super les gekregen in duiken! Echt een aanrader.”

• Rovia Garden and Pool Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Omgeving van het hotel was goed tot zeer goed, ook om weg te gaan was hierom geen probleem. personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was zeer goed onderhouden en proper.”

• Vela Terraces Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zéér vriendelijk personeel. Wij kwamen altijd iets later ontbijten, maar dat was geen probleem.”

• Princess of Coron Austrian Resort Beoordelingsscore: 7,1

“kamer wel proper maar oud.”

De 30 beste hotels in: Palawan

gebaseerd op 40.748 hotelbeoordelingen op Booking.com