Parco Nazionale della Majella Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• La Réserve Hotel Terme Beoordelingsscore: 5,8

“Het thermale bad ”

• Hotel Rojan Beoordelingsscore: 8,3

“Goede hulp gehad van de eigenaresse bij autopech”

• Hotel Ovidius Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk engels sprekend personeel. Uitstekende parkeermogelijkheden. Goed en betaalbaar restaurant. Ruime kamer en heel goed sanitair.”

• Albergo Stella Beoordelingsscore: 9,6

“Service van de uitbaters. Ging mee om een parkeerplaats te zoeken.”

• Hotel Arimannia Beoordelingsscore: 10,0

“Een aanrader! Er is een familiale sfeer en het personeel is erg vriendelijk en steeds bereid te helpen, informatie te geven etc. De kamers worden elke dag grondig gepoetst, het bed was goed en er zijn rolluiken. Het ontbijt bestaat uit een uitgebreid buffet. Er wordt ook rekening gehouden met speciale wensen. Zelf ben ik veganist, en elke dag kreeg ik verschillende verse, zoete en hartige, gebakjes op tafel, die speciaal voor mij werden bereid. Ongelofelijk hoeveel moeite er werd gedaan, vooral rekening houdend met de lage prijs die je betaalt voor het ontbijt. Nogmaals dank daarvoor! De ligging van het hotel is ideaal: alles is vlakbij en op wandelafstand (supermarkt, bakker, bushalte, ...). Het hotel is een ideaal vertrekpunt voor verschillende excursies in de buurt. Op 5 minuten wandelen vind je het informatiepunt van Majambiente en daar vind je ook het vertrekpunt voor een wandeling door de Valle dell'Orfento. Prachtige natuur! Majambiente organiseert ook wandelingen en excursies in groep, een aanrader! Het gebergte Majella is echt de moeite. Ik hoop snel nog eens terug te gaan, en dan kies ik zonder twijfel opnieuw voor Hotel Arimannia!”

• Hotel Santacroce Meeting Beoordelingsscore: 8,3

“Prima zwembad en centrale ligging om Abruzzen te bezoeken.”

• Hotel Cercone Beoordelingsscore: 8,8

“Een ruime kamer met zicht op de bergen. Heel vriendelijk personeel. De welness faciliteiten waren uitgebreid, de service van de schoonheidsspecialiste uitstekend!”

De 5 beste hotels in: Parco Nazionale della Majella

gebaseerd op 1.396 hotelbeoordelingen op Booking.com