2. anmeldelser av hoteller i Tsjekkia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Pardubice-regionen
Pardubice-regionen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Resort Líšenský Dvůr Omtalescore: 9

«Landlig beliggenhet. Stille og fredelig. Fine muligheter for løpeturer og sykkelturer. Hyggelig betjening.»

• Penzion Sezemice Omtalescore: 9

«Fasilitetene var nye og flotte. Rent og ryddig overalt både utvendig og innvendig. Svært trivelig pensjonseier. Fin, fin plass å overnatte for en rimelig penge.»

• Penzion Zelená Žába Omtalescore: 8

«Til frokost kan hver gjest velge fra 12 foskjellige retter. I tillegg kan alle gjestene få frukt/yoghurt/brødvarer med pålegg. Pension ligger 10 min fra gamleby og slottet og 5 min fra kjøpesenter. Leiligheten var stor med dobbeltseng, kjøkkenkrok og baderom. Hånkler var byttet hver dag. Wi-Fi var gratis.»

• «Dette er et lite pensjonat i forbindelse med en vinbar, med mye god vin. Vi hadde rom på loftet, et rom som var stort og nyoppusset med kjøkken fasiliteter (som vi ikke brukte). Pensjonatet er sentralt plassert i gamlebyen, tett opp mot mange koselige uterestauranter. Pardubice som by overgikk våre forventninger, den var koselig og hadde en nydelig park rundt et gammelt slot.»

• Apartmány pod sjezdovkou Omtalescore: 9

«bolig stemmer med det som står på bildene, alt var rent, koselig bosted i fantastisk tsjekisk natur. det var ikke vinter sesong men forsat rik tilbudt av aktivet med barn i region»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Pardubice-regionen

basert på 29 582 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com