Butrint Nationaal Park Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Luxury Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi hotel, goed gelegen en zeer vriendelijk personeel. De naam van het hotel is zeer toepasselijk. Een echte aanrader!”

• Vila Bello Beoordelingsscore: 9,2

“Top locatie Aardig personeel Lekker ontbijt Mooi uitzicht ”

• Amelia Apartments Beoordelingsscore: 6,2

“Vroege check-in, airco, de ruime kamer, 2 verschillende soorten kussens”

• Villa Nana Beoordelingsscore: 3,8

“Niets, we mochten namelijk meteen weer vertrekken. De booking werd niet geaccepteerd omdat ze een dubbele booking hadden. Gastvrouw bood ons (2 gezinnen) 1 kamer waarbij d mannen buiten in de openlucht mochten slapen en vrouwen met kinderen gezamenlijk in 1 kamer! Uiteraard zijn we vertrokken en niet geaccepteerd.”

• Hotel De Luna Beoordelingsscore: 8,3

“Geweldige ligging. Kleinschalig familiehotel met leuk, sfeervol terrasrestaurantje. Prachtig uitzicht over de zee en de naburige strandjes. Moderne kamers, deels met uitzicht op de zee.”

• Hotel Marilena Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt is een heerlijk buffet. Bij de kleinste vragen doen ze al heel veel moeite voor je. Het zwembad was heerlijk, het barretje was simpel maar van alle gemakken voorzien. De kamers waren spik en span schoon en de badkamer was heerlijk.”

• Helena Studio Apartments Beoordelingsscore: 4,2

“De eigenaar is een erg aardige man.”

• Villa Marku Soanna Beoordelingsscore: 9,2

“Prima, schoon appartement (met mooi uitzicht op zee) om lekker tot rust te komen tijdens onze verder zeer actieve vakantie. Alles wat je nodig hebt is in appartement aanwezig. Zee, strand, leuke restaurants en de supermarkt vlakbij. Eigenaar is behulpzaam en goed bereikbaar als je vragen hebt.”

• Vila Keli Ksamil Beoordelingsscore: 6,7

“Mooi balkon, je zat er heerlijk. Eigenaar was heel voorkomend en zonodig kon je hem appen.”

• Hotel Livia Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt was lekker, dinner ook. Ruime kamer”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Butrint Nationaal Park

gebaseerd op 1.393 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com