Theth National Park Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Villa Zorgji Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid en behulpzaamheid.”

• Molla Guest House Beoordelingsscore: 9,2

“Je verblijft bij een hele aardige familie, die graag voor je wil zorgen en je voortdurend wil voorzien van lekker eten en drinken. Ze hebben goede tips. Het huis ligt heel dicht bij de trail naar Valbona en op de route naar Shkoder. Het uitzicht is fantastisch! Het afscheid was met lieve kussen van oma in klederdracht.”

• Perla e Alpeve Beoordelingsscore: 9,6

“Prettige ontvangst, goed eten en fijne kamers. Vriendelijk en niet opdringerig personeel. Heerlijke bedden. Aanrader!”

• Alp.bes Beoordelingsscore: 9,6

“Ontvangst van de familie super, ruime kamers met fijn balkon. Uitzicht fantastisch.”

• Molla Guest House Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie van de accommodatie. Ontvangst en bejegening van personeel Avondeten en ontbijt”

• Rupa Guest House Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtige ligging, heel relaxte sfeer”

• Bujtina Terthorja Beoordelingsscore: 9,2

“We waren met een groepje van 5 en hadden een heel houten huisje voor onszelf. Prachtig uitzicht en we hebben daar in onze hele vakantie het lekkerste gegeten. Echt een traktatie na een dag wandelen!”

• Thethi Paradise Beoordelingsscore: 7,1

“Het ziet er netjes en gezellig uit. De manager bedacht een oplossing voor het feit dat ik niet genoeg geld bij me had, omdat we een dag langer bleven. Erg aardig management en personeel.”

• Kullat e Sadri Lukes Beoordelingsscore: 9,6

“Maria was een fantastische gastvrouw, vanaf ik arriveerde was ze super vriendelijk! Elke keer ze mij zag, vroeg ze “birra birra”? Geen wifi, helemaal afgesloten van alles! Zalig!”

• Kompleksi Zorgji Beoordelingsscore: 5,8

“De geïsoleerde ligging”