Pärnumaa Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Kuninga 24 Old town Apartment Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenheten var perfekt. Flott leilighet med det meste vi trengte. Rent og fint»

• Pärnu Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenhet »

• Big Welcome Apartement Poeng fra gjester: 7,9

«Super lokalisering 4-5 minutter til stranda. 10 min til gamlebyen og tett med restauranter. Stor leilighet i 1 etasje. Eget soverom med 2 senger stor stue med soveplass for 4 stk. Fint bad. Kjøkken med alt du trenger vaskemaskin, kjøleskap, komfyr.»

• Spa Tervis Poeng fra gjester: 8,8

«Nära stranden, fantastisk Spa, bra frukost»

• Estonia Resort Hotel & Spa Poeng fra gjester: 9,6

«Ddeilig frukost, også sampanje til de som skulle ønkse. Meget barnevernlig, resepsjonister var smilende og venlige, gode rom. Bra parkeringsmuligheter, og Spa var kjempe pluss.»

• Koidulapark Hotell Poeng fra gjester: 8,0

«Nettes Personal gute Lage»

• Cabin Family Room with Balcony Poeng fra gjester: 8,3

«Rommet var relativt stort og hadde velfungerende aircon, det var viktig for oss i hetebølgen i sommer. Kjøleskap er ok å ha og det var muligheter til å lage en enkel frokost, selv om vi savnet mulighet for å lage kaffe. Verandaen med diger parasoll er den største fordelen, vi elsket den!! Huset er omtrent midt mellom stranden og sentrum, det må sies å være ideelt. Eierne har en ok bar med grillmat og god uteplass, det var hyggelig.»

• Hotel Emmi Poeng fra gjester: 7,1

«Frokost var god»

• Luxury Art Nouveau Hotel Villa Ammende Poeng fra gjester: 10,0

«Villa Ammende er en plass med sjel. Staff med personlig tilnærming gjør at du føler deg spesiell. Frokost fra a'la carte meny gir nydelig start for dagen. Fine rom og fantastisk flott hus med smådetaljer og spennende historie.»

• Hansalinn Poeng fra gjester: 8,8

«Hyggelig hotell - service innstilt personale. Trivelig beliggenhet i forhold til gamle byen og SPA områdene i Pärnu.»

De 20 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Pärnumaa

basert på 6 329 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com