Natuurreservaat Ria Formosa Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Real Marina Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7,5

“Goed ontbijt. Mooie SPA en zwembad.”

• “Vriendelijke personeel”

• “Kamer schoon, bedden prima, rust (ligt op een heuvel met uitzicht op zee). Mooi zwembad. Vriendelijk personeel. Kwaliteit eten prima.”

• Hostel do Largo Beoordelingsscore: 9,2

“Alle faciliteiten.”

• Hotel Eva Beoordelingsscore: 5,0

“ontbijt ok, bij aankomst hebben zo ons in een kamer geplaatst in het oude gedeelte met "city vieuw", wel dat wat aan de straatkant(met het nodige lawaai van de wagens en herrie s'nachts) met zich op een stenen muur..Een groot gedeelte van de kamers stonden leeg..(havenzicht en veel rustiger).die kon ik wel hebben voor een meerprijs van 15 euro per dag...niet onderhandelbaar. Ik kom al 20 jaar in Spanje (waarvan 12 jaar in eigen woning) en 8 jaar op hotel. Afrekening gebeurt daar steeds bij uit uitchequen . Via jullie systeem was mijn geld al gecrediteerd alvorens ik nog niet vertrokken was. Als dit niet gebeurt was had ik gewoon een ander hotel gezocht, Portugese gastvrijheid is trouwen geheel niet te vergelijken met de Spaanse”

• Hotel Adelaide Beoordelingsscore: 7,1

“Mooi in oude centrum.”

• Best Western Hotel Dom Bernardo Beoordelingsscore: 9,2

“Het aardige personeel”

• Hotel Sol Algarve Beoordelingsscore: 8,3

“Vlakbij de oude stad en dicht bij het station.”

• Hotel Afonso III Beoordelingsscore: 7,1

“we zijn twee keer geweest in 1 week: de eerste kamer was veel beter dan de tweede. Het is dus ook een beetje geluk hebben.”

• Hotel Faro & Beach Club Beoordelingsscore: 8,3

“Zwembad en ontbijt op dak”

De 30 beste hotels in: Natuurreservaat Ria Formosa

gebaseerd op 55.279 hotelbeoordelingen op Booking.com