Pattaya Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Viking Resorts Beoordelingsscore: 7,1

“Rust”

• Dusit Thani Pattaya Beoordelingsscore: 8,3

“Buiten de drukte? Ruime rustige kamer.”

• Flipper House Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Hotel ligt op prima locatie. Strand op max. 5 minuten lopen. Midden in nightlife gebied. Visitors friendly. Vriendelijk personeel. Leuk zwembad bovenop het dak met bar en drankjes tegen redelijke prijzen. Goed werkende Wi-Fi in de kamer. Bedden met lekkere harde matras. Goed ontbijtbuffet van 7.00-12.00 uur.”

• ZEN Rooms Mind Resort Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie was prima ten opzichte van Walking Street. ”

• Sandalay Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt. Personeel. Uitzicht”

• At Mind Exclusive Pattaya Beoordelingsscore: 7,9

“Het was een aangename en ruime kamer. Leuk dat je een zeteltje hebt om tv te kijken. Ook fijn dat het een smart tv is waardoor je dus youtube en dergelijk kan bekijken op de televisie. Het ontbijt was niet slecht, er was een vrij ruime keuze, maae wel wat eenzijdig. Je kan ook maar ontbijten tot 10uur en een kwartier op voorhand zijn ze alles al aan het opruimen. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel.”

• Sawasdee Sabai Beoordelingsscore: 7,5

“ligging hotel ok , rustig s nachts onze kamer was vernieuwd , maar niet allemaal ,ontbijt was ok maar soms iets te pikant voor mij”

• Sunshine Hotel & Residences Beoordelingsscore: 8,3

“super grote kamer met groot balkon , stoelen op het balkon erg hard een kussentje is hier geen overbodige luxe , hotel ligt op Soi 8 midden in de drukte maar toch iets van het lawaai af , veel indier's in het hotel vonden wij wat minder , ook werden er veel vrouwen van plezier meegenomen in dit hotel maar geen last van gehad , ontbijt goed eindelijk ook fatsoenlijk brood ipv dat casino brood . Al met al hebben wij ons prima vermaakt , zoek je rust ...neem dan deze niet .”

• Golden Tulip Pattaya Beach Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Het hele hotel voelt erg nieuw aan met dito kamer. Luxe uitstraling en 5-sterren klasse voor een zeer redelijke prijs. Prima bed en badkamer. Wij hadden uitzicht op de Santuary of Truth en de zee, prima. Ontbijt was goed maar niet exceptioneel.”

• The Rizin Hotel & Residences Beoordelingsscore: 9,4

“Spiksplinter nieuw hotel, met prachtige ruime studio's. Heerlijk bed en luxe handdoeken. Verder de enige keer dat we meemaakte dat er een gevulde koelkast stond waar gratis gebruik gemaakt mocht worden van drankjes en chips enz. Supervriendelijk personeel en goed verzorgd ontbijt. Lekker rustige ligging in een over het algemeen druk en rumoerig Pattaya.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Pattaya

gebaseerd op 33.074 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com