Land van het Woud van Anlier Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Safari tent at Camping Spineuse Beoordelingsscore: 7,5

“Alles”

• La Chrysalide Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijkheid eigenaar en prima restaurant en ontbijt. ”

• Chalet Spineuse Beoordelingsscore: 6,2

“Prachtige natuurlijke omgeving, het chalet is ruim met mooie grote bank en ruime slaapkamers. Geweldig eten (de biefstuk is super!) in het restaurant. Leuke speeltuin met trampolines bij het zwembad. ”

• Holiday Home Au Quawet Chêne 2 Beoordelingsscore: 2,5

“niks”

• Brasserie-Hôtel Au Stop Beoordelingsscore: 9,6

“Heel joviaal en hartelijk ontvangst van de eigenaar! We bleven hier logeren na het trouwfeest van vrienden in de buurt. Het ontbijt werd voor ons wat later georganiseerd. Bedankt voor de flexibiliteit!”

• EXIT 29 Beoordelingsscore: 3,3

“De bedden”

• Hôtel Les Ardillières du Pont d'Oye Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige omgeving, rustgevend, mooie natuur, vriendelijke bediening, zeer goed restaurant met uitstekende bediening en ongelooflijk lekker eten, goed ontbijt met zelfgemaakte producten.”

• Hotel Cap Au Vert Beoordelingsscore: 5,8

“Het ontbijt.”

• Château de Grandvoir Beoordelingsscore: 9,2

“De zeer vriendelijke ontvangst. Ondanks dat we niet vooraf gereserveerd hadden voor het diner op een zaterdagavond, heeft de eigenares ons geholpen met bellen naar diverse externe restaurants om finaal een tweede shift in eigen huis te organiseren. Super. De bedden zijn zeer comfortabel, de badkamers modern en ruim, het ontbijt uitgebreid. De locatie is uiteraard midden "campagne" maar met de auto geraakt men overal vlot en om te wandelen kan men ook in de buurt terecht.”

• Hotel Eden Ardenne Beoordelingsscore: 6,7

“Ontbijt en lekker koffie”

De 9 beste vakantiewoningen in: Land van het Woud van Anlier

gebaseerd op 237 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Land van het Woud van Anlier