1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hotell i Peloponnes
Peloponnes Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Pharae Palace Poeng fra gjester: 9,6

«Moderne, godt utstyrt hotell med veldig fin beliggenhet av frokost restaurant.»

• Hotel Ostria Poeng fra gjester: 9,2

«Confort, propreté, bacon»

• JOHN & GEORGE Poeng fra gjester: 9,2

«Nydelig utsikt over bukta og kort vei ned til stranden. Romslig rom med fin terrasse! Hyggelig og imøtekommende personalet og helt fantstisk å spise frokost på terrassen med utsikt over havet. »

• Hotel Marko Poeng fra gjester: 8,3

«Fin beliggenhet i sentrum av Loukraki.»

• Konstantinos Palaiologos Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Det var i et historisk bjgg med fine detaljer, selv om det var litt slitt.»

• Lefktron Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Rommet var rent og fint med nydelig bad. Sengen var den mykeste jeg har hatt i Hellas !! Godt klima anlegg og flott utsikt med en veranda som vi kunne sitte og se utover middelhavet. Veldig god frokost buffet med god kaffe. Sunne alternativer men også kaker og pannekaker. vi skulle være en natt men ble 2 netter pga trivsel og comfort. Tror rommet var litt oppgradert alt litt dyrere en de vanlige rommene. Vi betalte 80 euro pr natt med flott frokost. Enkel gang avstand til både strand, butikk og restauranter. Det var også frisør like ved og negle salong.»

• Palatino Rooms & Apartments Poeng fra gjester: 9,6

«Service, og renholdet. God frokost. Det ligger veldig bra til, gangavstand inn til byen, Ca. 15 min så er en midt i sentrum. Veldig koselig by. Rommet ble oppgradert, så vi satt med en flott leilighet. Og personalet, hjelpsomme og hyggelige, gode engelsk kunnskaper..»

• Hotel Vriniotis Poeng fra gjester: 6,7

«Frokost grei, sengen ok, det lå veldig avsides, en måtte inn til byen, og helst kjøre om en ville ut og spise. Koselig tettsted, med stor kai hvor det kom inn en del cruise skip. dyrere enn andre plasser å spise. Synes også at prisen på rommet var for høy iht. Standard.»

• AKS Porto Heli Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Vi tok inn her fordi det var varslet uvær og fordi dette føltes som et trygt sted å bo»

• Artina Poeng fra gjester: 10,0

«Store rom. Rent og pent. Gode senger. Utmerket frokost, og et flott basseng å bade i.»

De 30 beste hotellene i Peloponnes

basert på 91 990 hotellomtaler på Booking.com