Penang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Merchant Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer was groot en schoon.”

• Bayview Hotel Georgetown Penang Beoordelingsscore: 8,8

“Comfortabel en goede locatie”

• Ryokan Muntri Boutique Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Schone plek, goed ontbijt, rustig en toch centraal ”

• Le Dream Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk hotel! Eén van de fijnste waar wij tijdens onze reis zijn verbleven. Kamers zijn mooi, stijl van het hotel is prachtig, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is zalig! Super uitgebreid en heerlijke koffie!! Op de kamer is koffie, thee en frisdrank gratis, je kunt ‘s avonds bij de skybar een gratis ijsje halen, ze organiseren movie night met popcorn. Vanalles om het je naar de zin te maken. Ligging van het hotel is goed, op loopafstand van vele leuke bezienswaardigheden. Aanrader om hier te verblijven. ”

• Cititel Express Penang Beoordelingsscore: 6,7

“De schoonmaker was echt top! Iedere dag een schoon kamertje. De douche is ook heerlijk en het restaurant in het hotel kan ik zeker aanbevelen. ”

• “Alles! Lekker ontbijt, mooie kamers, schoon, heel vriendelijke personeel.”

• Hard Rock Hotel Penang Beoordelingsscore: 9,2

“Het zwembad is voor kids echt helemaal top. Wij hadden de kamer geboekt met een aparte kinderkamer. Super leuk, alleen wel jammer dat het muurtje niet tot helemaal boven door dicht is, waardoor het licht van de kamer gewoon bij je kind binnen schijnt. Verder echt helemaal top. Ga vooral in het Hard Rock Cafe eten en niet in het eigen restaurant. Eigen restaurant is wel top met eten, maar wat gezelligheid betreft niet echt een indrukwekkend.”

• Cititel Penang Beoordelingsscore: 7,5

“het personeel”

• Museum Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie kamers, het personeel zeer vriendelijk”

• “Zeer uitgebreid ontbijt, propere kamers.”

De 30 beste hotels in: Penang

gebaseerd op 127.747 hotelbeoordelingen op Booking.com