Penang Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Rainbow Paradise Beach Resort Poeng fra gjester: 9,6

«Ligger på stranden. Vi hadde rom med havutsikt og balkong i 22 etasje. Er nok lurt å velge et litt dyrere rom på dette hotellet. Vi var her litt utenom sesongen og da var det meget god plass over alt. Flott strand som vi flere ganger følte at vi hadde for oss selv. Vannet er ikke krystallklart, men det var det heller ikke på strendene i nasjonalparken heller. Vi følte det trygt å bade her. Meget god og variert frokost. Ikke så veldig amerikansk, mer lokal. Ligger 30 minuttet fra George Town sentrum med rutebussen RapidPenang. Den er enkel å bruke, billig og går ofte. Rute 101 går fra havna via Komtar og 102 går fra flyplassen. Husk å ha småpenger. Du må betale akkurat, ikke noe vekslepenger. Flere gode restauranter i nærheten. Også mulig å ta bussen videre til Batu Ferringhi og Teluk Bahang.»

• «Hyggelige rom. Koselig bassengområde. »

• Lone Pine Hotel Penang Poeng fra gjester: 7,9

«Varm velkomst, hyggelig personale, stille og rolig på hotellområdet, velstelt hage og basseng »

• «Fint hotell - nyåpnet etter å ha vært stengt flere år. Flott basseng. Hyggelig personale. Enkelt å bruke taxi og buss til Georgetown og Nattmarked lengre mot vest. »

• Islander Lodge Poeng fra gjester: 9,6

«I gå avstand til free bus, minibank, god restaurant og andre severdigheter. »

• The Bayview Beach Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Service rent»

• 1921 Art Gallery & Travel Lodge Poeng fra gjester: 8,3

«Veldig hyggelig personal!»

• Ink Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Hjelpsomt personal, greie rom, drikkevannmuligheter.»

• Royale Chulan Penang Poeng fra gjester: 9,6

«Belligenhet, midt i området i den gamle bydelen som er på Unesco’s verdensarvliste. Restauranter over alt. Nytt hotell bygget inn i en gammel bygning. Rommet over all forventing, holdt i lyse farger,topp renholdt, kjøletermostat som fungerte, stor veggmontert TV og god seng. Dette rommet hadde utsikt over stredet mellom øya Penang og fastlandet. Frokostsal er i den gamle bygningen med et ok utvalg. Noen vil nok forvente noe mer. Effektiv og hyggelig resepsjon. WiFi fungerte uten problemer.»

• «Spesielt god og variert frokost»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Penang

basert på 22 462 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com