Red Perigord Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Serendipity Eymet B&B Beoordelingsscore: 10

“Gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel . En ook belangrijk een goed verzorgede ontbijt met versgebakken croissantjes.”

• “Prima locatie, rustige omgevjng en veel ruimte, ook de kamers zijn heel ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is prima. Vriendelijke beheerders. De jacuzzi was helaas niet beschikbaar maar dat mocht de pret niet drukken.”

• Madeleine Bergerac Beoordelingsscore: 10

“Een warm welkom in je mooie huis. Grote slaapkamer en heerlijke doucheruimte. De tuin is helder in de avond en het middeleeuwse stadje ligt op 3 minuten lopen. Zeer goed ontbijt. En ook de gratis parkeerplaats. Bedankt, we vonden het geweldig, ..... en Lèon, jullie schattige hondje. !!!!! Leuke ontdekking”

• Suite avec billard et jacuzzi Beoordelingsscore: 10

“Leuk gedaan, van alle gemakken voorzien. Je zou ook goed hebben kunnen parkeren vlakbij. Was kwartiertje lopen van het station.”

• roquebrune Beoordelingsscore: 8

“Mooie locatie, vriendelijk personeel, fijn bed..”

• Maison B Beoordelingsscore: 9

“Ligging van de accomodatie”

• “De vriendelijkheid van het jonge koppel en de bereidheid om tot een oplossing te komen.”

• Le Clos des Archers Beoordelingsscore: 10

“alles, vooral de vriendelijke gastvrouw en heer, Jocelyne en Fred”

• Domaine de la Chartreuse Dautré Beoordelingsscore: 10

“Zeer hartelijk onhaal door een heel jong koppel bij aankomst : zoon van de eigenaar en zijn vriendin. Er werd onmiddellijk hulp aangeboden om de bagage naar de kamer over te brengen, de fiets in de schuur op te bergen. Er werd fris water gebracht en indien ik wilde werd er een tafel gereserveerd in het lokale restaurant, kortom een zeer warm onthaal waarbij Jade's aangeboren talent als gastdame duidelijk naar voor kwam. Echt een buitengewoon welkom in een prachtige omgeving. Bovendien, wanneer men mij geen tafeltje wilde aanbieden in het lokaal restaurant - ondanks dat ik aanhaalde dat ik diabeticus was - bereidde Jade mij een mooi bord met kaas, charcuterie, fruit, yoghurt en noten, bezorgd als " een moeder " om mijn gezondheid. Merci mille fois.”

• Clair de Vigne Beoordelingsscore: 8

“Het is een opvalled goede bed en breakfast op een zeer bijzondere locatie midden tussen de wijnvelden met zeer smaakvol ingerichte kamers en een zeer vriendelijke eigenaresse ,zeer aan te raden , de zon gaat onder op het terras met uitzicht op de wijngaarden.”