Peten Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Villa del Lago Beoordelingsscore: 7,5

“Lokatie was goed”

• Hostal San Miguel Beoordelingsscore: 8,3

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne kamers en bedden, leuke locatie”

• Hotel Posada Tayazal Beoordelingsscore: 7,5

“Top locatie met geweldig uitzicht over het meer op de bovenste verdieping. ”

• Hotel Casa Amelia Beoordelingsscore: 8,3

“Comfortabele kamer, prima bed en airconditioning. Schoon. Vanaf het dakterras mooi uitzicht. ”

• Jungle Lodge Tikal Hostal Beoordelingsscore: 7,9

“Doordat het hotel bij de entree van het park is loop je het park zo in en uit. Wij kwamen ‘s middags aan en hebben toen het park op ons eigen houtje bezocht en de sunset meegepakt. De volgende ochtend hebben we de sunrise tour gedaan en onze gids was superleuk! De gids hebben we niet via het hotel geboekt (kostte ons 70dollar) maar via een gids die voor bij de entree staan te wachten (35dollar). Het hotel heeft een goed restaurant en het personeel spreekt goed engels en is zeer vriendelijk. Ze hebben een klamboe op de kamers!”

• Hotel Casona de La Isla Beoordelingsscore: 7,9

“Prima zwembad. Comfortabel bed. Ontbijt was goed. Mooi uitzicht op het meer en de zonsondergang. ”

• Hotel Isla de Flores Beoordelingsscore: 8,8

“Ruime en schone kamers, goede airco op de kamers, fijn dakterras met zwembad en aardig personeel, met name in het restaurant voor ontbijt.”

• Hotel Jungle Lodge Tikal Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk verblijf gehad, dicht bij de entree van het park. Behulpzaam personeel. Heerlijk om bij het zwembad te liggen, er komen aapjes langs soms. Lekker dat je een eigen huisje hebt. Gratis handdoeken lenen voor bij het zwembad. Het is er netjes.”

• La Posada De Don Jose Beoordelingsscore: 9,2

“Ik had een privé kamer op de bovenste verdieping. Er was een probleem met het water waardoor de toilet niet goed doorspoelde en de douche een lage druk gaf. Toen ik dit aangaf kreeg ik meteen een nieuwe kamer en de volgende dag waren loodgieters het al aan het maken. Tevens was ik ziek geworden, hebben ze speciale thee gebracht en kwamen ze regelmatig bij me kijken. Erg lief!”

• Hotel Posada De La Jungla Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijtje op de kamer. elke dag verse handdoeken en shampoo. locatie.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Peten

gebaseerd op 615 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com