Phang Nga Province Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Paradise KohYao Poeng fra gjester: 4,6

«Veldig pent.»

• Moracea by Khao Lak Resort Poeng fra gjester: 8,8

«Store, komfortable rom, flott bad, veldig god frokost»

• Niramaya Villa & Wellness Poeng fra gjester: 5,4

«Fint basseng, nær strand, god frokost»

• Ocean Breeze Resort Khaolak Poeng fra gjester: 10,0

«At det fremstår nå som nytt, og samme gode standard over alt»

• The Briza Beach Resort, Khao Lak Poeng fra gjester: 7,5

«Bassenget. Rommet. beliggenhet. Rolig og behagli område. »

• The Leaf Oceanside by Katathani Poeng fra gjester: 7,9

«Fint og pent sted »

• La Flora Resort & Spa Khao Lak Poeng fra gjester: 8,8

«flott opphold, hyggelig hotell. Treningsrommet ble flittig brukt»

• JW Marriott Khao Lak Resort and Spa Poeng fra gjester: 7,5

«Frokosten var god, men kunne vært litt mer variert. Kids club var bra. Treningssenteret var bra. Thai restauranten var veldig bra.»

• JW Marriott Khao Lak Resort and Spa Poeng fra gjester: 9,6

«Flott hotell med ypperlig service. Avslappende, nydelig mat, luksus., Privat strand .. absolutt en fem stjernes hotell. Det var et fantastisk fint og reinslig hotell. Store og fine rom. Vi hadde med barn 6 og 10 år var glad vi hadde bassengutgang noe som gjør det unikt og enklere og bade terrassen til den store bassenget. Jeg og min er gift I mange år og I dette hotellet har vi fornyet ekteskapet vårt - og det ble en fantastisk, uforglemmelig bryllup - alt var bokstavelig talt vakkert og magisk - men her må du snakke med zafar event direktør som tok seg alt som hadde med bryllupet å gjøre - fra musikk - maten - dekorasjon - gjestene - profesjonell fotograf .. absolutt alt - og dette ble en magisk strand bryllup. Så hvis du planlegger et bryllup så dette er stedet og zafar er mannen som gjør jobben gjort slik at du får det bryllupet som du og din kjære drømmer om. Vi reiste i "Reintid" og her kan du være heldig at det regner en time eller kan regne i flere dager, men vi reiste fra juli til august og vi var super heldig med været, det var nesten deilig med litt regn en gang i bant tenker jeg, eneste som jeg synes er sund er at bølgene var høye og rødt flagg .. så var det litt vanskelig for barnet å badet lenge i sjøen - da voksne måtte være på vakt hele tiden. hotell beliggenheten var litt øde, her er hotellet litt tilbake trukket - det skjer ikke mye rundt - sted hvis du vil slapper helt av uten stress og mass, men med lokal drosje ca 100 kroner T/R har vi reist til markedet og kost oss. Maten var nydelig, her kunne du velge mellom 4 restaurant, japansk , thai, seafront (her foregår frokost og buffet) og ikke minst Italiensk restaurant. vi hadde all inkludert og her har vi kost oss masse med forskjellige smaker og opplevelser. i All inkludert pakke hadde vi SPA inkludert - spa anbefaler vi av det sterkeste. Vi kommer sikkert tilbake - absolutt. »

• Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa Poeng fra gjester: 7,9

«Nydelig rom, fantastisk utsikt. God frokost. Flott opplegg med dagstur til Phi Phi islands arrangert av hotellet.»

De 30 beste hotellene i Phang Nga Province

basert på 29 481 hotellomtaler på Booking.com