Phnum Bokor National Park Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Daom Djah Spirit Beoordelingsscore: 9,2

“De staff zijn echt heel aardig. Ook was het uitzicht fantastisch, het is primitief maar heel luxe en de scooterverhuur is goed. Dit is een hele goede plek als je van rust en natuur houdt. We zouden hier zo weer terug komen.”

• Monkey Republic Kampot Beoordelingsscore: 8,3

“Erg goed ontbijt! Alles wat je besteld is heel veel. Zoveel dat je geen lunch nodig hebt. Happy hours iedere dag. Alle bedden hebben gordijntjes. Verder is het centrum op loop afstand.”

• Bohemiaz Resort and Spa Kampot. Beoordelingsscore: 10,0

“Perfecte plek om een aantal dagen bij te komen! Personeel is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk!”

• Sabay Beach Beoordelingsscore: 9,2

“Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Eten was vers en heel erg lekker. Service echt een dikke 10!!!”

• Park Inn Hostel and Bar Beoordelingsscore: 8,8

“De eigenaar is echt een super aardige man. Hij kent al zijn gasten bij naam en dit maakt het gelijk heel persoonlijk. Ook het andere personeel is vriendelijk. Scooterverhuur. Locatie kan eigenlijk niet beter. ”

• Villa Vedici Beoordelingsscore: 8,8

“Wat een leuk verblijf hebben wij hier gehad. Nederlandse eigenaar die ons heel top heeft ontvangen. Wij kwamen laat aan, de keuken was al dicht en er werd meteen pizza besteld. Vriendelijk personeel, neemt ook echt de tijd om uitleg te geven over de omgeving. Scooter konden we huren bij het hotel. Fijne kamers, mooie locatie aan de rivier!”

• Hotel Five.S Beoordelingsscore: 10,0

“Echt prachtig.”

• Karma Traders Kampot Beoordelingsscore: 5,8

“Mooi terrein en het uitzicht van de rooftopbar is erg mooi. Het zwembad is heel fijn om erbij te hebben.”

• Mad Monkey Hostel Kampot Beoordelingsscore: 4,2

“Zwembad”

• Kampot Riverside Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Goede accomodatie, met erg vriendelijk personeel. Ruime kamers, en zeer schoon👍”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Phnum Bokor National Park

gebaseerd op 7.168 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com