1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i USA
  3. anmeldelser av hoteller i USA
Phoenix Metropolitan Area Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Magnuson Hotel Papago Inn Poeng fra gjester: 10,0

«Nydelige nyoppussede rom. Deilig seng med ny madrass. Badekåper. Deilig frokost. Kost vei til fine parker med gode turmuligheter. Hagen og bassenget er nydelig. »

• Baymont by Wyndham Mesa Near Downtown Poeng fra gjester: 8,3

«Rent, stort rom med komfortabel seng og fint bad. Stille rom mot baksiden av hotellet. Disse rom har imidlertid ikke utsikt. Gode baderomsartikler som sjampo, balsam og body lotion. Mange tv-kanaler og bra wi-fi. Stillegående air condition. Meget vennlig og hjelpsom resepsjonist. Vi fikk en lang liste over restauranter i Mesa sortert etter avstand fra hotellet. Hotellet ligger sentralt i Mesa. Mange spisesteder i grei kjøreavstand, også noen i gangavstand. Rent og innbydende basseng.»

• Motel 6 Phoenix Airport - 24th Street Poeng fra gjester: 5,4

«Hyggelig stab og rene rom. »

• Orange Tree Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Rommene og badet var veldig store og komfortable. Lite kjøkken med det vi trengte. Liten terrasse å sitte på om kvelden. Svømmebassengområdet var fint. Alt var rent og pent. Anbefales »

• Drury Inn & Suites Phoenix Airport Poeng fra gjester: 8,3

«Gratis måltid da vi kom på ettermiddagen. Hotellet har gratis parkering og tilbud om shuttlebuss på kvelden hvis man ønsker levere leiebil på flyplassen kvelden før, hvis man har tidlig fly påfølgende morgen. Fikk god og korrekt kjørebeskrivelse fra hotellet til flyplassen. Nyttig!»

• «Elsker dette hotellet og har bodd her flere ganger når jeg har vært i Chandler. Kommer til å bo her igjen. Elsker rommene, bassenget, gode senger og området. Supersentralt.»

• «Kom tidlig til Phoenix og fikk brukt bassenget flittig da det var ca 40°! Restaurant og bar åpnet ikke før på ettermiddagen, men en snill ansatt kjørte oss til nærmeste bensinstasjon for å handle det vi trang til basseng-kanten:-) Trodde vi lett kunne ta buss til byen, men avstandene er større enn de ser ut til...neste gang vil vi nok velge et hotell nærmere sentrum.»

• Drury Inn & Suites Phoenix Airport Poeng fra gjester: 7,9

«Gode hodeputer. God wifi»

• «Rommet er greit nok og sengene var gode.»

• Found Re Phoenix Poeng fra gjester: 5,8

«Hyggelig personale i restauranten og baren. Deilig mat i restauranten.»

De 30 beste hotellene i Phoenix Metropolitan Area

basert på 91 085 hotellomtaler på Booking.com