Phuket Province Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Breezotel Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig hotel! Absoluut niks op aan te merken. Zeer professionele en vriendelijke staff. Zeer goeie locatie ook, overall dichtbij en toch heel stil s'nachts. Motorbike te huur voor goeie prijs. Je kunt zien dat dit nog een redelijk recent gebouwd hotel is. 100% zeker weten dat ik hier weer ga verblijven. Peter”

• Serenity Resort & Residences Phuket Beoordelingsscore: 10,0

“Dit resort had alles wat ik nodig had in mijn leven. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten, leuke sfeer, super comfortabele suite en bed, en mooie rustige ligging. Het zwembad heeft mooi helder water en een hele aangename temperatuur. Het zwembad, restaurant en de bar kijken uit op zee, wat erg mooi is. ”

• Phuket Nonnita Boutique Resort Beoordelingsscore: 7,5

“De gastvrijheid en de hygiene. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam en heeft me ook erg goed geholpen met de taxi terug naar AirPort. ”

• David Residence Beoordelingsscore: 8,3

“De restourant”

• “Locatie en personeel”

• Beyond Patong Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was perfect schoon. De kamers waren ruim en van alle luxe voorzien. Het zwembad + uitzicht zijn adembenemend mooi.”

• Beyond Resort Kata Beoordelingsscore: 2,9

“De centrale ligging”

• Naina Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie, het personeel. Alles in principe”

• MAI HOUSE Patong Hill Beoordelingsscore: 10,0

“Hotelkamer was fantastisch, hotel was heel erg schoon, personeel ongelofelijk lief en behulpzaam! Ontbijt was ook erg variabel. Dit hotel is zijn 5 sterren meer dan waard!”

• “Goed en uitgebreid ontbijt”

De 30 beste vakantiewoningen in: Phuket Province

gebaseerd op 29.895 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com