Picardie Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Schoon. Nieuw, ruime kamer, heerlijk bed, Queen size! Kussens en dekbed geweldig! Prachtige badkamer, met verhoogde toiletpot. Stille airco. Tv met BVN. Mooie kleurstelling in hotel. Ruim opgezet. ”

• Novotel Amiens Pôle Jules Verne Beoordelingsscore: 4,0

“Het ontbijt is gewoon De kamer zijn verouderd”

• ibis Albert Beoordelingsscore: 7,5

“Het Ibis Hotel in Albert is uitmuntend te bereiken. Het centrum van Albert is op 5 autominuten. De geschiedenis van de WO-I is hier nadrukkelijk aanwezig en verdiend de aandacht voor musea en landmerken. In het hotel wordt hier aan herinnerd. Het is een schoon, redelijk eenvoudig maar goed hotel en de kamers zijn altijd netjes. Prima verblijf voor enkele dagen. Veel gasten uit Engeland en VS op excursie naar de slachtvelden van weleer (historisch gebied over de bevrijding van Europa aan het begin van de 20e eeuw.)”

• Inter-Hotel City Aéroport Beoordelingsscore: 8,3

“Lekkere koffie en ontbijt. Paltegenover3 restaurant !”

• Holiday Inn Express Amiens Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was geweldig super als wij weer in de buurt zouden zijn neem ik weer het zelde hotel geweldig”

• Kyriad de Péronne Beoordelingsscore: 9,0

“In het algemeen was het zeer geschikt voor ons. Practisch met de auto voor de deur. Geen parkeerproblemen.”

• Château de Raray Beoordelingsscore: 6,2

“de vriendelijkheid en behulpzaamheid van leden en personeel van het golfclub-house dat aan het kasteel is verbonden”

• Hôtel Le Régent Beoordelingsscore: 7,9

“Leuke ligging in het midden van het stadje, leuke oud stadje Villers”

• Logis Auberge De La Dune Beoordelingsscore: 4,5

“het restaurant serveert goede gerechten”

• ibis Senlis Beoordelingsscore: 7,5

“Wij hebben liever een goedkoper ontbijt en niet zo veel keus; gewoon koffie en brood.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Picardie

gebaseerd op 33.036 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com