Picardie Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• ibis Soissons Beoordelingsscore: 10,0

“Keurige uitstraling ”

• Hôtel Royal Picardie Beoordelingsscore: 7,9

“Zeer goed ontbijt. Mooie kamers”

• Hôtel De La Banniere De France Beoordelingsscore: 7,9

“In het centrum nabij de kathedraal, goed bed, goed ontbijt, mooi uitzicht en 's nachts rustig. Veilige parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.”

• ibis les Etangs des Moines Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie locatie, rustig gelegen. Handig dat er een restaurant ("Etang des moines") naast het hotel gelegen is (hoewel het zeer vaak tijdens mijn maandelijkse overnachtingen door "uitzonderlijke omstandigheden" gesloten is).”

• Dolce Chantilly Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt perfect . Dinner goed doch prijs /kwaliteitsverhouding en prijs/kwantiteitverhouding dranken iets te hoog”

• Hotel La Terrasse Beoordelingsscore: 8,8

“Een mooi hotel goed gelegen, juist aan het strand. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee. Het ontbijt was lekker en voldoende. We hebben 2 maal lekker gegeten in het restaurant. Heel vriendelijk personeel.”

• Grand Hotel de L'Univers Beoordelingsscore: 6,7

“Hotel is prima centraal gelegen, je loopt direct uit de voordeur het centrum in. Prima ontbijt, maar gevaarlijke eierkoker (hand verbrand aan stoom)”

• Best Western Hotel Saint Claude Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt was goed. Kamer was eenvoudig en smaakvol ingericht. Attent gemaakt op BW rewards en ingeschreven.”

• Le Carlton Beoordelingsscore: 6,7

“Centraal gelegen hotel, goed uitgangspunt om de stad de verkennen. Heerlijke bedden”

• “Mooie omgeving”

De 30 beste vakantiewoningen in: Picardie