Picos de Europa Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casa Ortiz Beoordelingsscore: 8,8

“Heel leuk bed & breakfast met mooie ruime en schone kamers. Het bed was erg groot en het matras lag heerlijk. Onze badkamer had een ligbad en het was heel fijn om na een lange dag wandelen een warm bad te nemen. Het ontbijt was eenvoudig maar prima. Er was een gezamenlijke ruimte met een koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en waterkoker en buiten waren veel leuke zitjes gemaakt zodat je ook altijd lekker buiten kan zitten. Het bed & breakfast ligt aan de weg naar Covadonga en het leuke plaatsje Cangas de Onis ligt op 5-10 minuten rijden. Dit is dus een super fijne plek om de Picos de Europa te ontdekken.”

• Imperion Beoordelingsscore: 7,5

“Het was heel leuk gelegen, naast de Romeinse brug. Fijn hotel voor een nacht. Goed bed... Parkeerplek bij het hotel. Slechts vier stuks. Rustig omdat onze kamer aan de achterkant lag. Ontbijt was goed. Mooi vertrek punt voor Picos de Europa. ”

• Infantado Beoordelingsscore: 8,3

“Goed restaurant leuk en vriendelijk personeel ”

• Arcea Gran Hotel Pelayo Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben een Berner Sennen hond die welkom was in dit behoorlijk chique hotel. De kamer was comfortabel en het ontbijt prima. ”

• La Casona de Torió Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige locatie: rustig gelegen en knap uitzicht vanop het terras. Zeer vriendelijke gastheer”

• Tierra de la Reina Beoordelingsscore: 8,3

“Omwille van het vroege vertreksuur werkt het ontbijt de avond voordien klaargemaakt !”

• Hotel Rural Mestas Beoordelingsscore: 5,4

“Mooie, verzorgde kamer. Ik had een taxi nodig, dit werd onmiddellijk voor mij geregeld.”

• Parador de Fuente Dé Beoordelingsscore: 6,7

“De badkamer accommodatie was zeer goed, gezien de logeerprijs mag dit ook wel.”

• Casa de Aldea Florentina Beoordelingsscore: 9,5

“Vriendelijk gastvrouw, hulpvaardig, ontbijt typisch spaans, netjes en schoon.”

• Hotel Presa Beoordelingsscore: 10,0

“alles prima, kamer prima maar klein, maar het mooie uitzicht maakte alles goed”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Picos de Europa

gebaseerd op 12.195 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com