Pinzgau Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Wiesergut Beoordelingsscore: 10,0

“De service was top. Bij binnenkomst kregen we een versnapering en drankje. We zijn vriendelijk te woord gestaan en zijn goed geholpen. De kamer was netjes en schoon. Vooral mooi en comfortabel. Mooie open haard en hottub op het terras. De föhn was kapot en we werden direct geholpen en kregen een nieuwe. Verder hebben we tijdens het ontbijt uitgebreid mogen kiezen uit de verschillende keuzes. Het was mijn verjaardag en we kregen er een taart bij. Kortom zeer aan te raden voor iedereen en we zijn lekker verwend! ”

• “De lokatie”

• Dahoam by Sarina - Hotel & Suites Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. We kregen fietsen ter beschikking, zodat we Zell Am See konden verkennen. Met de Summer Card tal van leuke kortingen, waaronder gratis boottocht op het meer en gratis naar de Krimml-watervallen. Goed ontbijt, ruime en propere kamers. ”

• Hotel Martini Beoordelingsscore: 6,7

“Jammer dat er geen mogelijkheid is bij de kamer om buiten te zitten. Uitzicht op vrij dicht bijstaand gebouw. Weinig kamers bezet. Weet niet of er 's avonds gegeten kon worden maar trok niet aan er naar te vragen. Ontbijt was prima”

• Hotel Neue Post Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt goed kamers schoon en goed”

• Almerwirt Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt is ruim voldoende, kamers goede bedden en prima sanitaire voorziening zoals douche enz. uitzicht op omgeving heel mooi. Ruim voldoende parkeergelegenheid dicht bij hotel. Internet toegang en snelheid prima. Zeer rustige kamer. Goede TV met voldoende zenders om te kiezen. Hotel ligt zeer dicht bij centrum van het dorp.”

• Sonja Alpine Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Hou je raam ‘s nachts dicht als je aan de spoorlijn slaapt”

• Hotel Ursprung Königsleiten Beoordelingsscore: 8,8

“het ontbijt was heerlijk”

• Landhotel Kirchenwirt Beoordelingsscore: 8,8

“Prima locatie voor een overnachting op doorreis.”

• Das Alpenhaus Kaprun Beoordelingsscore: 10,0

“Het zwembad!!”