Piura Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Sunset Mancora Beoordelingsscore: 8,3

“We hadden de suite en dat was een hele mooie kamer , met een prachtig uitzicht. Het is een kleinschalig hotel. Direct aan de zee, iets verder van de drukte van mancora, maar toch nog zo in de buurt dat we via een prachtige strandwandeling genoeg eetplekjes konden bezoeken. Prachtig strand.”

• Hospedaje El Farol Beoordelingsscore: 3,8

“+ eigenaresse spreekt Engels als het haar uitkomt”

• Psygon Surf Camp Beoordelingsscore: 9,2

“De sfeer, het personeel, zwembad en t eten waren top!! De prive kamers waren ook top!! Een echte aanrader!! Beste hostel waar we zujn geweest in Peru!”

• LP Los Portales Hotel Piura Beoordelingsscore: 9,6

“Personeel biedt goede service, zijn heel attent. Hotel is echt heel mooi en stil van binnen, dubbele ramen in de slaapkamer zodat het lawaai van buiten niet hoorbaar is binnen. ”

• Villa Mia Boutique Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtig uitzicht op de zee vanaf ons balkon en het zwembad, heerlijke zitbanken rond onze kamer, aparte ruimte om televisie te kijken of spelletjes te doen. Silvia de gastvrouw is heel vriendelijk. Je loopt in 5 minuten naar een breed en rustig strand. ”

• Suites del Mar Beoordelingsscore: 8,8

“Rustige ligging. Vriendelijk personeel met heel enthousiaste eigenaars. Lekker eten, eigenlijk niet nodig om buiten het hotel te eten wegens democratische prijzen.”

• Mancora Marina Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“De uitstraling van het hotel is perfect”

• Loki del Mar Beoordelingsscore: 8,3

“Gezellig hostel! Goede locatie midden op de hoofdweg. Lekker zwembad, eten was goed en voor een prima prijs. Leuk feestje gehad. Als je liever een hostel wilt waar je vroeg kunt gaan slapen, zou ik dit hostel niet aanraden. ”

• Casa de Playa Bungalows & Restaurant Beoordelingsscore: 8,5

“De kamers hebben een ingebouwd terras, waarvan je de vensters kan openen of sluiten. Dit is wel een leuke manier, waardoor je zelf kan kiezen hoe je het wil. Zeer lekker eten in het restaurant! Vriendelijke bediening, vriendelijke receptioniste, wel allemaal in het Spaans.”

• Kontiki Bungalows Mancora Beoordelingsscore: 6,2

“Mooi uitzicht over de stad Aardige eigenaar, spreekt een klein beetje engels”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Piura

gebaseerd op 4.229 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com