Plovdiv Province Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Downtown Plovdiv Family Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk personeel, Schone ruime kamer. Goed bed. ”

• Hotel BLVD 7 Beoordelingsscore: 7,9

“Complete accommodatie, vriendelijke en hulpvaardige receptioniste, locatie aan de rand van het centrum.”

• Imperial Plovdiv Hotel & SPA Beoordelingsscore: 7,1

“Ruime kamer”

• Avion Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie kamer en een mooie badkamer. Fijne inloop douche ”

• Expo Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Service hygiëne ontbijt bewaking ”

• Central Guest Rooms Beoordelingsscore: 7,9

“Ruimer kamer. Weinig opbergruimte. Hadden kamer 34 op 3-de etage Werkt inderdaad met toegangscode. Kregen wij in de ochtend via bericht met welke kamer. Vrienden van ons kregen niets en moesten bellen. Er werd snel op mail gereageerd als er iets was. Wij wisten niet dat buiten de badkamer een knop geplaatst was zonder aanduiding om de warmwater boiler aan te zetten.. TV is alles nagesynchroniseerd. Goede WiFi. Straat was niet te vinden via recente TomTom. Dus op goed geluk centrum in gedoken en mbv lokalen bij hotel gekomen. Van tevoren dus straatje in de buurt vinden thuis en dan instellen op navi. Bij hotel parkeren is mogelijk, maar overdag arriveren is betalen (ik meen €1) , maar wij kwamen meestal 's avonds laat terug en dan zijn de bomen naar het winkelstraatje gewoon de hele nacht open. Wegrijden is dan ook zonder kosten. Hotel is aan de rivier bovenop waar bergwater de rivier instort. Geeft veel geluid 's nachts aan die kant van het hotel. Op de huidige foto is het aan deze zijde. Dus raam dicht en airco zacht aan. Hotel is bij winkelstraatje die niet heel druk is. Veel barretjes. Bij naastgelegen Vito Bar & Dinner kun je goede koffie krijgen en bijvoorbeeld eitjes laten bakken met wat tomaat of andere groenten. Asenovgrad heeft verder weinig te bieden. Stad in verval. Hier beginnen de bergen. Waar wel leuke dingen te zien zijn, maar best wel vermoeiend om door de bergen te rijden. En gevaarlijke toeren nodig om in te halen. Beetje Bulgaarse roulette. Hopen dat er net niet iemand van de andere kant komt. Is dus zinvol om sterke auto te huren. Niet een 1.2 Suzuki Swift zoals wij hadden. Wegen zijn daar ook best wel slecht.”

• Landmark Creek Hotel & SPA Beoordelingsscore: 7,1

“Heel goed gelegen hotel met vriendelijke mensen. Het ontbijt was goed.”

• East Gate Guest Rooms Beoordelingsscore: 4,6

“Het enige voordeel van dit hotel is de ligging, vlakbij de oude stad.”

• Hotel Alafrangite Beoordelingsscore: 5,4

“Goed ligging in het centrum van de oude stad Plovdiv. De parking in de garage van het hotel. De kamer was ruim. Het ontbijt was in buffetvorm en er was nog voldoende keuze.”

• SPS Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Personeel zeer vriendelijk”