Podgorica County Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Aurel Beoordelingsscore: 10,0

“Kregen zomaar upgrade en verbleven in een heuse suite. Receptie uitermate vriendelijk en efficient. Overdekte garage ,geen extra kost.”

• Perla Residence Hotel & SPA Beoordelingsscore: 8,8

“Erg net en naar mijn idee nieuw hotel. Voorzieningen zijn goed. Je merkt alleen dat er nog genoeg rustpunten liggen. Als de kleine dingen aangepast worden dan is het zeker voor het geld een aanrader. ”

• Hotel Aria Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastisch, behulpzaam personeel Vlak bij luchthaven met gratis shuttle Mooie kamers met hydro douche Proper Ontbijt a la Carte is top 10 minuten van hoofdstad met taxi (5a6 euro) Ruime gratis parking Chauffeur stond klaar op luchthaven met bordje met naam en heeft fantastisch veel info gegeven WiFi sterk genoeg coor FaceTime en Netflix te streamen Mooi zicht op de bergen mooie tuin”

• Hotel Ramada Podgorica Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijkheid.”

• Hotel Crnogorska Kuća Beoordelingsscore: 8,8

“Propere, praktische kamer. Vriendelijk onthaal. ”

• Hotel Hemera Beoordelingsscore: 8,3

“vriendelijke mensen heel goed ontbijt”

• Hotel New Star Beoordelingsscore: 7,5

“+ Erg vriendelijk personeel. We hadden per ongeluk een kamer met twee aparte bedden geboekt. De receptioniste heeft dit nog kunnen aanpassen en ons zelf een upgrade gegeven. + Ruime, mooie en propere kamers. + Lekker eten in het restaurant.”

• Hostel Izvor Beoordelingsscore: 7,5

“Omdat dichtbij vliegveld Podgorica ligt, gekozen voor dit hotel. Ondanks dat het hostel was hadden wij een kamer voor onszelf, wij hadden het idee dat wij de enige loges waren zo rustig was het. De eigenaren hebben een eigen restaurant bij het hostel waar wij heerlijk (en veel) hebben gegeten (mix grill voor 2 personen € 22 incl drankje) Ook ontbijt was prima en was bij de prijs in begrepen. Voor 1 nacht betaalden wij € 25 !! Voor langere tijd zou ik deze plek niet kiezen qua ligging.”

• Best Western Premier Hotel Montenegro Beoordelingsscore: 7,1

“kamer”

• Hotel Oasis Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijke medewerkers, prima gegeten en gedronken in bar met zeer attente ober. Kamer ook goed,zeker voor op doorreis. WiFi werkt goed.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Podgorica County

gebaseerd op 2.136 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com