Pollino Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa San Domenico Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer verzorgd, lekkere keuken, plek met stijl ”

• Hotel San Giorgio Beoordelingsscore: 9,6

“Personeel super vriendelijk heel goed restaurant om de hoek ”

• Le Due Lanterne Beoordelingsscore: 7,5

“Ligging in het authentieke dorpje. Prima kamer met uitzicht op de bergen. Vriendelijke eigenaar die onze koffers vanaf de parkeerplaats heeft opgehaald. Was anders een hele klim geweest.”

• Il Casino di Donna Maria Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtlocatie voor doorreis, maar het is eigenlijk veel beter, om daar een paar dagen te verblijven. Zeer gastvrije eigenaars, prima Engels sprekend. Uitzicht en omgeving zijn indrukwekkend. Vlak bij de snelweg, en toch doodstil. Uitstekende bedden. Sterk aanbevolen!”

• Il Casino di Donna Maria Beoordelingsscore: 9,2

“Het uitzicht, het terras, de locatie en het ontbijt met homemade taart.”

• Albergo Diffuso Borgo Dei Greci Beoordelingsscore: 10,0

“Dit is een prachtige historische locatie in een landelijke omgeving. Alles is mooi, het huis en interieur, het zwembad en het uitzicht. Wij genoten 's morgens van het ontbijt buiten. Wij voelden ons hier werkelijk te gast”

• Villa San Domenico Beoordelingsscore: 9,2

“Twee keer heerlijk gedineerd bij deze vriendelijke mensen”

• Papa Village Beoordelingsscore: 8,8

“Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Franco en Monica helpen je bij alles (boeken van raften, eten maken,...) je kreeg zelfs een lekker hapje 's avonds.”

• Hotel Bellavista Beoordelingsscore: 8,3

“de hygiëne was uitstekend het personeel heel lief en behulpzaam en de eigenaren waren heel vriendelijk. wat ons beviel was dat het in een klein plaats in de bergen waardoor wij van af de kamer met een ruime balkon s! avonds een prachtig uitzicht hadden naar zee en naar de dorpen di hangen aan de bergen. er zijn heel veel ruïne te bezichtigen met ook velen kastelen kortom het is een prachtig streek dat stukje van Calabrië helaas is niet comfortabel voor personen met lichamelijk beperking i.v.m. geen lift in het hotel en is gesitueerd hoog in de bergen”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Pollino

gebaseerd op 2.523 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com