2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Pommeren
Pommeren Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sopot BC 1957 Apartments Beoordelingsscore: 9

“Heel ruim en praktisch, proper en veilig”

• RentApart Centrum Beoordelingsscore: 7

“De locatie is top, midden in het centrum. Ruim, schoon appartement.”

• Apartament rodzinny Beoordelingsscore: 9

“Lokatie en hygiene”

• Parlament Beoordelingsscore: 9

“Appartement is echt top gelegen en bevind zich op de begane grond. Het is goed uitgerust en volgens mij kan je daar prima met 4 personen verblijven. Geen gebruik van keuken gemaakt die ook prima uitgerust is. Er zijn zo veel leuke tentjes en restaurants in de beurt en de binnenstad zo is mooi dat het gewoon zonde is om thuis te blijven. Ik kreeg ook veel leuke tips om de stad te verkennen.”

• “Ruimte van het appartement en de voorzieningen, zwembad/sauna. Locatie van het appartement ten opzichte van het centrum, 5 minuten lopen. Bereikbaarheid van het appartement van en naar het viegveld, dit was ongeveer 25 minuten. Overall was het een top verblijf.”

• “alles”

• Happiness Holidays - Old Town 10 Beoordelingsscore: 10

“Locatie is echt top, midden in het centrum. Leuke inrichting en vriendelijke host. Vragen werden snel beantwoord en alles was goed geregeld. We konden zelfs al in de ochtend inchecken.”

• “Nette appartement. Zeer goed onderhouden. Inboedel is nieuw en alles was luxe. Zeker de moeite waard om te boeken.”

• House Piwna Beoordelingsscore: 6

“Goede locatie, goede prijs en qua facaliteiten had je er alles”

• MONTOWNIA Lofts & Experience Beoordelingsscore: 10

“Veel ruimte, prima bedden en zitstoelen. Douche is erg schoon. Alles oploopafstand. Leuke goede restaurants op begane grond.”