Posavje Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Indian Village - Terme Čatež Beoordelingsscore: 4,6

“Groot zwembad met veel water activiteiten. Onderhoud zou wat beter kunnen. ”

• Hotel Golf Grad Mokrice - Terme Čatež Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer grote badkamer met ligbad, en een hele grote slaapkamer.”

• Hotel Kunst Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt en vriendelijke personeel wat er was. Ook keurig schoongehouden kamer en iedere dag schone handdoeken. ”

• Mill on Krka Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie rustige locatie, sfeervol van alle gemakken voorzien.”

• Hotel Splavar Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijke ontvangst. Ontspannen sfeer. Heerlijk (en betaalbaar) eten. Goed ontbijt. Goede service. Het is betaald parkeren bij het hotel en het personeel heeft de kaartjes voor ons geregeld zodat we er zelf geen omkijken naar hadden. Super!”

• Hotel Tri lučke Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastisch hotel op superplek boven op heuvel.”

• Hotel Cateski Dvorec Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt was lekker. Kamers waren netjes maar eenvoudig. zwembad en sauna waren ideaal als ontspanning na een lange reis”

• Hotel Čatež - Terme Čatež Beoordelingsscore: 4,2

“Het waterpark”

• Hotel Terme - Terme Čatež Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer lekker en uitgebreid ontbijt Super gezellig en enorm goede ligging. Gewoonweg perfect”

• Pirate Bay - Terme Čatež Beoordelingsscore: 8,3

“We hadden enkele maanden voordien de piraten hut geboekt.. Een hut midden in het water. Bij aankomst bleek het om een hut te gaan zonder wc/douche en lopend water wat voor ons met 2 kleine kinderen en 1 tiener een probleem was. We kaartten dit aan op de receptie en die hebben ons een andere bungalow aan de hand gedaan voor de hele periode! Nagelnieuwe bungalow met alles erop en eraan.. Top geregeld van het personeel. De Zwembaden waren voor de kinderen top! Wandelen in buurt is ook een aanrader! ”

De 10 beste hotels in: Posavje

gebaseerd op 2.654 hotelbeoordelingen op Booking.com