Prahova Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Marasesti Beoordelingsscore: 2,9

“toen we weg gingen ”

• Hotel Smart Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi gelegen hotel. Tussen de bomen. Ruim balkon en ruime kamer. Met veel zorg en liefde vorm gegeven.”

• Hotel Mara Beoordelingsscore: 5,0

“Het was een goed ontbijt in buffetvorm, ook al kwam je wat later was er toch nog voldoende. De kamer was netjes, voldoende ruimte. Airco aanwezig.”

• Bali Spa ProEstetica Sana Beoordelingsscore: 6,2

“ontbijt”

• Vila Camelia Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer ruime kamer met zeer groot terras. Zeer rustige en centrale ligging, alles op wandelafstand, als het treinstation, het centrum, het Sinaia klooster, Peles en Pelisorkasteel. Zeer verzorgd ontbijt in het prachtige, nieuwe restaurant, het beste ontbijt van onze reis!”

• Hotel New Montana Beoordelingsscore: 9,6

“Zwembad, bar, kamers, kortom alles !”

• Hotel Forum Beoordelingsscore: 6,2

“De kamer was goed.ontbijt goed wit brood niet Bedden prima”

• Hotel Pestera Cota 1610 Beoordelingsscore: 9,2

“Het was een hele klus om er te komen (omdat de kortste route richting hotel was afgesloten, hebben we twee uur over een onverharde weg omhoog de bergen in moeten rijden) maar dan heb je ook wat! Alles was netjes verzorgd en er ontbrak er aan niets: inclusief minibar, badjassen, slippers en zelf paraplu. En het uitzicht is ook prachtig. Ook over het restaurant in hotel (verder is er in de omgeving niet veel anders waar je naar toe kunt) ben ik erg te spreken. Voor zo`n sjiek hotel en de kwaliteit van de gerechten lagen de prijzen voor het eten nog vrij laag.”

• Hotel Rina Cerbul Beoordelingsscore: 7,0

“Excellente ligging vlakbij het casino waar het congres was, prima ontbijt”

• Hotel Marea Neagra Beoordelingsscore: 8,8

“Goed ontbijt en vriendelijk personeel”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Prahova

gebaseerd op 25.052 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com