Isola Procida Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa Mazzella Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijke en gastvrij eigenaar en personeel. Mooie kamer/badkamer en prima ontbijt in de tuin. Mooie locatie vlakbij een leuk plein en de belangrijkste bezienswaardigheden van Procida.”

• Hotel La Corricella Beoordelingsscore: 7,5

“Douche, uitzicht, restaurant, service”

• B&b Il Comandante Beoordelingsscore: 10,0

“Eigen huisje (met kookgelegenheid) met terras. Prachtig uitzicht vanuit de tuin. Lieve enthousiaste hond. Bij ontbijt verse jus (sinaasappels uit de tuin) en versgekookt eitje (kippen ook in de tuin!). De eigenaar haalde ons op vanaf de haven. ”

• Hotel 'a Sciulia Beoordelingsscore: 8,8

“Grote kamer (met zgn. balkon), enorme tuin / boomgaard, handige locatie tussen de aankomsthaven en het idyllische vissershaventje Marina Corricella (met veel goede restaurants), beide op loopafstand door het historisch centrum, dat ook de moeite waard is er doorheen te dwalen. Buitengewoon aardig personeel.”

• La Capannina Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige locatie aan het strand, heerlijk ontbijt direct aan zee, super aardige eigenaren! Een aanrader.”

• La casa sul faro Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijke host die je graag meer verteld over het eiland. Voldoet aan de verwachtingen met prima ontbijt, schone kamers. Wellicht ietwat hard bed maar dat is een persoonlijke smaak.”

• Hotel La Corricella Beoordelingsscore: 8,3

“De kamers zijn zeer schoon, ruim en van alle gemakken voorzien (airco, grote koelkast, zitgedeelte, moderne badkamer met inloopdouche). Fantastisch was het balkon waar het in de avonden heerlijk vertoeven was. Vanaf het balkon had je een prachtig uitzicht op de haven. Prima ontbijt!”

• La Suite Hotel & SPA Beoordelingsscore: 7,5

“Het hotel ziet er erg mooi uit, over het design is nagedacht. Wij verbleven in kamer 108, een kamer met terras op de begane grond. De kamer was netjes, qua grootte prima en de bedden sliepen heerlijk. De badkamer viel tegen, erg klein en de douchecabine lekte. Dit probleem bleek niet verholpen te kunnen worden tijdens ons verblijf. Rondom het zwembad zijn voldoende en kwalitatief goede ligbedden. Het zwembad is ruim genoeg om in te kunnen zwemmen, wel is het zwart bekleed wat mogelijk in de zomer voor te warm water kan zorgen. Hierdoor kan een verkoelende duik weleens tegenvallen als het erg warm is. Bij het zwembad is ook een bar waar je wat te drinken en eten kan bestellen. Het personeel is behulpzaam, gastvrij en vriendelijk. Zeker Agostino Fanelli, we willen hem bedanken voor zijn vriendelijke en zeer behulpzame houding. Het ontbijt was goed, elke dag verse broodjes en croissants en vers fruit. Het ontbijt had was ons betreft voor een 5 sterren hotel wat uitgebreider mogen zijn betreft de keuzes. Het hotel bied voor een kleine bijdrage shuttle service aan over het hele eiland.”

• Villa Mazzella Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer goed, uitgebreid ontbijt”

• Albergo 'La Vigna' Beoordelingsscore: 10,0

“De volledige staff deed er alles aan om ons verblijf comfortabel te maken en ons echt op vakantie te laten voelen. Omdat het hotel niet te groot is was het contact vriendelijk en informeel. Personeel is steeds vriendelijk, oplossingsgericht en behulpzaam. En dit zonder enige uitzondering. Wij verbleven zestien nachten en komen zeker nog eens terug. Perfecte ligging. Topbestemming voor wie van zon zee lekker eten en rust houdt.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Isola Procida

gebaseerd op 1.879 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com