2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av hotell i Provence-Alpes-Côte d'Azur
Provence-Alpes-Côte d'Azur Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Lå så sentralt, gamlebyen, turistkontor, spisesteder, buss»

• «Flott hotell - hyggelige ansatte! Nydelig rom med herlig veggtilvegg-teppe!»

• «God atmosfære, hyggelig ansatte og god beliggenhet.»

• Hotel Select Omtalescore: 9

«Perfekt beliggenhet. Reiste uten bil👍»

• Hôtel Alcôve Nice Omtalescore: 7

«Utrolig hyggelig personale. Rommet vårt hadde balkong med morgensol. Vi fikk låne strandhånklær til stranden. Jeg glemte igjen en gjenstand til kameraet mitt og de sendte den i posten bare timer etter at jeg hadde fortalt at jeg glemte den!»

• Hotel 64 Nice Omtalescore: 8

«Hotellet ligger sentralt få minutter fra jernbanen høyt oppe i handlegaten Jean-Médecin. Fint rom og fresht bad. Koselig liten balkong, denne vender ut mot gaten så det er endel støy. Rommet oppleves godt isolert, det er lite støy fra utsiden. Veldig bra frokost med et variert og godt utvalg! Rent og fint! Eneste minuset er at det er vegg-til-vegg-teppe på gulvet, - jeg er ikke så glad i det. Ellers veldig bra! Veldig hyggelige ansatte. Det er betjening hele døgnet. Sover gjerne her igjen og anbefaler det gjerne!»

• Hôtel Du Soleil Omtalescore: 10

«Personligt och med fin service Litet charmigt hotell med fantastiska personer som driver det.»

• L'Abbaye Hôtel Omtalescore: 10

«Koselig atmosfære og veldig hyggelig vertskap En perle!»

• «Veldig hyggelig vertskap, rent, enkel men god frokost og kort vei til sentrum»

• Hotel Florence Nice Omtalescore: 6

«Det var god beliggenhet til alt. Var perfekt for alenereisende»