Pustertal Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

“Omgeving”

• Hotel Tannenhof Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt”

• Hotel Tirolerhof Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijkheid, de netheid, het comfort, het lekkere ontbijt, de verwennerijen door de chef, de ontspannen sfeer, de almenkaart, de wandeltips, de recepten, de grapjes en de weetjes. Een zalig hotel ! ”

• Hotel Koflerhof Wellness & SPA Beoordelingsscore: 6,7

“De bedden waren heel comfortabel, vloerverwarming in de badkamer en lekker zonnig balkon. Leuk dat we s ochtends konden zwemmen (al was de spa met sauna pas in de middag open). Omdat het restaurant zo ongezellig was zijn we avondeten gaan zoeken in de Schloss naast Koflerhof- heel lekker gezellig en goede wijn!”

• Alpenhotel Ratsberg Beoordelingsscore: 10,0

“Alles klopte, vriendelijk, ruime, schone kamers, prima wellness en zwembad, mooi eten en ontbijt, fabuleus uitzicht.”

• Hotel Andreas Hofer Beoordelingsscore: 7,9

“kamers en ontbijt waren prima”

• Alpenwellnesshotel St. Veit Beoordelingsscore: 10,0

“Dit is een top-hotel in de Dolomieten. Het door een familie gedreven hotel is perfect, met geweldig uitzicht over de Sextner Dolomieten! Bijzonderheid is dat er vrijwel dagelijks interessante wandeltochten worden gehouden met hotelgasten, wat naar mijn idee vrij uniek is. Er worden eenvoudigere maar wel heel informatieve tochten gedaan over bijvoorbeeld WO I, maar ook tochten waarbij enige wandelconditie wel vereist is omdat het soms tochten van 6 uur of meer zijn. Dus, een echte aanrader voor diegenen die de Dolomieten beter willen leren kennen.”

• Residence Beikircher Beoordelingsscore: 9,6

“We waren in een appartementje, aparte slaapkamer. Fijn ruim balkon. Zeer vriendelijke eigenaar. Prachtige omgeving.”

• Hotel Ansitz Kandelburg Beoordelingsscore: 7,5

“Het hotel leek wel een film set. Vroeger(rond 1200) het huis van een graaf geweest. Romantiek uit de 18e eeuw”

• Active Hotel Sonne Beoordelingsscore: 10,0

“De gehele sfeer, de vriendelijkheid van de mensen. Goede kamer, fijn restaurant.”

De 24 beste B&B's en herbergen in: Pustertal

gebaseerd op 4.643 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com