Regio Berat Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Blen Grand Beoordelingsscore: 9,6

“Fantastisch ontbijt en alles vers en uit de eigen tuin. De eigenaren zijn heel gastvrij en behulpzaam. Aanrader om hier te blijven.”

• Veranda B&B Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie kamer met ruime badkamer, wij hadden de 'small room'...is helemaal niet klein. Lekker ontbijt en heel goede informatie. ”

• Hotel Vila Aleksander Beoordelingsscore: 5,8

“Uitzicht op terras tijdens ontbijt is prachtig. ”

• Hotel Rezidenca Desaret Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie, je bent zomaar bij het kasteel, de tourist info zit vlak voor de deur en je hebt een prachtig uitzicht over het oude berat. Goeie bedden, zeer comfortabel en een heerlijke douche. Het ontbijt was ook super, pannekoeken, scrambled egg etc. ”

• Hotel Mangalemi Beoordelingsscore: 10,0

“Perfecte locatie, personeel supervriendelijk, mooi dakterras voor ontbijt en diner, fijne kamer met balkon”

• Hostel Vila 3 Beoordelingsscore: 10,0

“Verzorgd”

• Hotel Osumi Beoordelingsscore: 8,8

“Prima, centraal gelegen plek van waaruit we de drie authentieke wijken van Berat goed lopend konden ontdekken en we ook ‘s avonds op verschillende plekken lekker hebben kunnen eten. We hebben er drie nachten met plezier gelogeerd en genoten van het gastvrije ontbijt. Huurauto parkeren ging met behulp van medewerkers goed.”

• Hotel Ajka Beoordelingsscore: 7,5

“Het uitzicht vanuit de kamer op de stad was zeer mooi.”

• Berat Backpackers Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie tuin met veel ruimte om te ontspannen. Fijne staff die ons goede tips heeft gegeven en 's ochtends een to-go ontbijt hebben verzorgd. Verdere voorzieningen waren ook goed.”

• White City Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie locatie aan de boulevard, vlakbij plein en brug. Restaurants en bars nabij. De burcht op de heuvel loop je in een half uurtje en is een mooie wandeling. Mooie ontbijtlocatie met uitzicht op de "vensters" van Berat.”

De 15 beste hotels in: Regio Berat

gebaseerd op 4.838 hotelbeoordelingen op Booking.com