Korçë County Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Guest House Lin Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldig guesthouse op schitterende lokatie, met de tuin aan het meer. Supervriendelijke ontvangst en heerlijk eten. Alleen het sanitair is wat verouderd, verder niets dan lof. ”

• Hotel Regal Beoordelingsscore: 9,6

“* kleine maar mooie en erg propere kamer met een zalig bed. Voorzien van alles wat je nodig hebt * locatie op tien minuutjes wandelen tot old bazaar * Cidorella was een supervriendelijke receptioniste die al onze vragen probeerde te beantwoorden. * verzorgd ontbijt, alles vers bereid.”

• Hotel Hymeti's Palace Beoordelingsscore: 9,6

“De kamers zijn supermooi en super schoon personeel is erg vriendelijk en gastvrij ze hebben ons verblijf tot in de puntjes verzorgd ”

• Life Gallery Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“Uiterst mooi verzorgde en grote kamer/badkamer”

• Hotel Vila Mano Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtig authentiek, comfortabel en goed onderhouden huis, op loopafstand van alles wat wij in Korce wilden bezoeken, rustige atmosfeer, schone mooie kamers en zeer prettige eigenaar. We voelden ons meteen thuis. Eigenaar spreekt o.a. uitstekend Engels, helpt je je weg te vinden in Korce indien gewenst en tipte ons desgevraagd op een lekker restaurant.”

• Hotel Lyhnidas Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging direct bij het meer, weinig te beleven in de directe omgeving”

• Hotel Enkelana Beoordelingsscore: 5,8

“Hotel is goed gelegen aan het strand”

• Bujtina Oxhaku Beoordelingsscore: 8,8

“Leuk hotel, bovenop de berg, dus met mooi uitzicht.”

• Hotel Victoria Beoordelingsscore: 9,2

“De eigenaar en zijn familie is bijzonder vriendelijk. Hij heeft me naar Ohrid gebracht, dat zeer de moeite waard bleek, en naar het oude klooster Naum, ook heeft hij me in Pogradec mooie plekken laten zien. Ik was er eind oktober en op twee koude dagen. Dat was jammer. Van het mooie terras heb ik dan ook geen gebruik gemaakt. Het hotel ligt leuk aan het water. De omgeving laat de geschiedenis van de streek zien: wegen waar aan gebouwd wordt, resten van industrie en een oud station. Het wordt vast beter, maar dat gaat niet snel. Ik ben met de bus vanuit Tessaloniki gekomen voor € 20 en dat was een belevenis vanwege het landschap en vanwege het contact met de Albanese verpleegsters. Daarna voor €4 vanuit Pogradec rechtstreeks naar Tirana, De hoteleigenaar had voor me geregeld dat ik bij het hotel kon instappen. Zeer aanbevolen.”

• Vila Sigal Pogradec Beoordelingsscore: 8,3

“Goede inrichting van de kamer inclusief keurige badkamer”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Korçë County

gebaseerd op 789 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com