Kukës County Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa Dini Beoordelingsscore: 9,6

“Enorm gastvrij personeel Nette ruime kamers8”

• Oda Kuksit Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Supervriendelijk en heel behulpzaam personeel, kregen fruit en water op de kamer, bizar goede prijs-kwaliteit-verhouding. Vriendelijkheid van personeel maakte dat we het ongemak van de badkamer vergaten. Hele fijne plek om te slapen als je op doortocht bent in Albanië.”

• Ademi Guesthouse Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie omgeving. Lekker ontbijt. Picknick mogelijk voor bij het lopen. Grote badkamer. ”

• Hotel Margjeka Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig hotel en geweldige ligging! ”

• Hotel Vllaznimi Beoordelingsscore: 7,1

“Kamer was simpel maar prima ”

• BUJTINA Valbonë Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijke matrassen, heel netjes, aardige mensen en lekker eten”

• Chestnut Hill Beoordelingsscore: 10,0

“Super gastvrije familie die continu voor je klaar staat. Ze raden mooie hikes aan en zijn heel behulpzaam bij het plannen van je verdere reis. Verder liggen de bedden heel comfortabel en is het eten heerlijk. Het uitzicht op de bergen en de vallei is fantastisch! ”

• Hotel Gjallica Beoordelingsscore: 7,1

“Prima lokatie, voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Vriendelijk personeel.”

• Bar Restorant Klysyra Beoordelingsscore: 8,3

“De ontvangst was hartelijk, maar blijkbaar werden wij niet verwacht. Men had Booking gevraagd om alle reserveringen te annuleren, zeiden ze. Ondanks dat kregen we een kamer en na ons kwamen er nog 3 stellen. Het is er werkelijk schitterend en je slaapt er geweldig met het geluid van de snelstromende rivier.”

• Hotel Turizem Shkelzeni Beoordelingsscore: 9,6

“We hadden mooie kamer met terras, rustig gelegen. Goede service”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Kukës County

gebaseerd op 209 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com