Quadra Island Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Tsa-Kwa-Luten Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtig uitzicht op zee”

• April Point Resort & Spa Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging, even weg van de wereld”

• Whiskey Point Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Goede locatie, precies naast de ferry. Fijn appartement met uitzicht over het haventje. Lekker jacuzzi in de achtertuin. Twee goede bedden, waarvan wij er maar één gebruikt hebben :) maar de andere voor de koffers. Prima keukentje”

• April Point Resort & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Vriendelijkheid personeel”

• Quadra Island Harbour House B&B Beoordelingsscore: 10,0

““Prachtige ligging van de woning, uitzicht op de baai. Wij hadden de oceanview kamer. Hierbij kijk je vanuit je bed over de baai. De kamer is zeer ruim met badkamer met bad en aparte douche en een aparte ruimte om je koffers en kleding op te bergen. Een aanrader. Susan is een hartelijke vrouw die je bij al je vragen wil helpen. Wij hadden prachtig weer en konden ontbijten op het terras. Heerlijke plek. Eigenlijk heeft het mijn verwachtingen overtroffen en dat gebeurt niet vaak. Ik vond het jammer dat ik maar twee nachten had geboekt. Zou graag nog een keer teruggaan.””

• Whiskey Point Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Nadat wij bij Heron Guest House een dubbele boeking hadden, werden wij door Booking.com omgeboekt en warm onthaald door de eigenaar van Whiskey Point. Gezien wij zo laat toegekomen zijn, werd de jacuzzi speciaal voor ons extra lang open gehouden. Fijn verblijf na een onaagename dubbele boeking bij Heron Guest House. (dit was enkel te wijten aan de eigenaar van heron guest house die onze guest house had verder verhuurd. Booking.com kon hier niet aan doen, zij hebben al het mogelijke gedaan om ons naar dit hotel om te boeken) Zou zeker boeken bij Whiskey point ipv bij Heron Guest house.”

De 2 beste B&B's en herbergen in: Quadra Island

gebaseerd op 211 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Quadra Island