Quang Ninh Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Alisa Premier Cruise Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Van te voren konden we per sms alle vragen stellen aan Alice die gelijk beantwoorde / dingen regelde. Op de boot zelf natuurlijk erg genoten van de omgeving. Wat het compleet maakte was de geweldige service van onder andere Thuy, welke de tours begeleide en klaar stond wanneer we vragen hadden. Ook het andere personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De activiteiten waren leuk en de boot zelf was comfortabel. ”

• Ha Long DC Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Dichtbij de viewpoint Zwembad is oke voor eventjes Fijn bed en badkamer Mooi uitzicht”

• Novotel Ha Long Bay Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Zéér uitgebreid ontbijtbuffet! Fijn zwembad.”

• Bai Tu Long Junks Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie hut, heerlijk eten en een geweldig uitzicht. ”

• Hera Ha Long Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Prima uitval basis om dingen te ondernemen. Prima kamers en bedden. Taxi is goedkoop om te gaan waar je wil”

• Rosa Cruise Beoordelingsscore: 10,0

“Het schip is mooi. Wij kregen een gratis upgrade naar de Rosa boutique cruise. Je krijgt echt enorm veel eten en met elk dieet, allergie of wens wordt rekening gehouden. Het eten is ook allemaal heel lekker! ”

• Pusan Halong Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel. We kregen een grotere kamer, super blij mee! Schoon, lekkere bedden en prima ontbijt (mag iets uitgebreider) ”

• La Paz Resort Tuan Chau Ha Long Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam ,ze hebben ons 2 maal gratis naar de haven gebracht Het beste hotel wat we hebben gehad ,we kregen direct een upgrade zonder bijbetalen prachtig zwembad”

• Royal Halong Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“grote kamer met alle luxe, vriendelijk personeel”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Quang Ninh

gebaseerd op 945 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com