Quang Tri Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hai Dang Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Na het lezen van meerdere reviews over de hotels in Khe Sanh hadden we ons op het ergste voorbereid, uiteindelijk viel het heel erg mee en was de kamer gewoon oke. Kamer was schoon en ruim, ook was er een airco en ventilator.”

• Hai Dang Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Prima om te overnachten als je onderweg bent, maar niet een plek waar ik langer zou blijven. Oud maar schoon. Enorme kamer (Vierpersoons? Ik was alleen) en allerlei eetgelegenheden vlakbij - tip: de koffietent direct naast het hotel en de pho bo aan de overkant. Eigenaren en personeel zijn vriendelijk, spreken amper Engels. ”

• Hai Dang Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Grote schone kamer. De familie die het hotel runt heeft me super gastvrij ontvangen. Paar keer meegegeten met de familie. Super gezellig ondanks dat ze geen Engels spraken.”

• “Eten was prima, bedden lekker zacht, personeel behulpzaam”

• Hai Dang Hotel Beoordelingsscore: 3,8

“Niks, direct betaald en weggegaan, ranzig hotel”

• Sepon Boutique Resort - Cua Viet Beach Beoordelingsscore: 10,0

“Prima kamers. Goed restaurant. Vlak aan zee en pook nog een lekker zwembad. Bij het ontbijt werden we ook nog door de directeur in het zonnetje gezet omdat we de eerste klanten waren in het nieuwe jaar.”

• Hai Dang Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“Behulpzame eigenaren en schone kamer.”

• Muong Thanh Grand Quang Tri Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Alhoewel er niet veel te doen is in de omgeving, hebben wij ons prima vermaakt. Ik snap sommige recensies niet helemaal, de kamer was perfect, met een zacht bed en een hete douche. Het ontbijt was zeer uitgebreidt, met lokaal eten en ook voor mensen uit het westen ( brood, cornflakes, omelet, salade, fruit, keuze genoeg) Het zwembad is schoon en ruim. Wij hebben hier ook in de avond gegeten, doordeweeks, echter dan zijn er weinig of geen mensen, maar het eten is echt lekker en veel. Het personeel spreekt Engels, net als de rest van Vietnam. Het is geen 4 sterren, zoals in andere landen, maar het is ook geen 4 sterren prijs die je betaald. Wij hebben een tour geboekt, via Tam’s café, dat is zeker een aanrader !”

• Sai Gon Dong Ha Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Enorm groot hotel en bijna helemaal leeg. Enorm buitenzwembad wat mooi gelegen is, twee tennisbanen, groot restaurant. Prachtig ruime kamers en sanitair.”

• “Hotel was meer in appartement-vorm. Was een goede accomodatie. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.”

De 5 beste hotels in: Quang Tri

gebaseerd op 375 hotelbeoordelingen op Booking.com