2. Hotelbeoordelingen Australië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Queensland
Queensland Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sanctuary Lake Apartments Beoordelingsscore: 9

“Locatie, zwembad, in de buurt van sight seeings, maar ondanks landende vliegtuigen rustig.”

• Discovery Parks - Airlie Beach Beoordelingsscore: 8

“Fijne kamer met een goed bed en goede badkamer. De koelkast was ook een plus. Verder was er een gezamelijk overdekte keuken buiten. Deze werd goed schoongemaakt.”

• “Locatie dicht bij centrum.Eten,drinken etc.Loop afstand boten strand etc.Vriendelijke manager.Prima zwembadje erbij.S nachts lekker rustig.”

• Airlie Beach Magnums - Adults Only Beoordelingsscore: 10

“Eenvoudig, maar schoon en met alle faciliteiten die je zou kunnen wensen binnen handbereik. Ook erg centraal gelegen en behulpzaam personeel. Zou hier zeker opnieuw verblijven.”

• Kirra Palms Holiday Apartments Beoordelingsscore: 9

“Niet van toepassing, maakt ontbijt zelf en voor lunch en diner gingen we uit eten.”

• Aquarius On The Beach Beoordelingsscore: 8

“Prima kamer op goede locatie. Prima prijs.”

• The Wellington Apartment Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prima locatie om in Brisbane te verblijven. Dichtbij de ferry die je overal kan brengen (aan het water). Goede supermarkt in de buurt waar je heerlijke broodjes kan halen.”

• Brisbane One Apartments by CLLIX Beoordelingsscore: 8

“Eigen keuken”

• “camping plaats kinder waterspeelplaats”

• Seascape Holidays - Tropic Sands Beoordelingsscore: 9

“Het appartement was ruim en schoon en voorzien van alle faciliteiten. Ligging is top! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en reageerde snel op mijn berichten. Ze hebben me zelfs geholpen met het ontvangen van een pakketje. Super fijn als je op doorreis bent. Ik zou dit zeker aanbevelen.”