Quindio Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hostal Casa de Los Taitas Beoordelingsscore: 8,3

“Fijne hostel met een leuke tuin. Eigenaresse kon alleen maar Spaans, maar was super vriendelijk en gaf ons een warm en welkom gevoel! De keuken is ruim genoeg om zelf te kunnen koken. Bed was comfortabel (dubble room), maar als je een hard matras niet gewend bent kan het minder prettig aanvoelen. Al met al een rustige hostel om even tot rust te komen.”

• Posada Casa Salento Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel die doen er alles aan om je het naar de zin te maken.we kregen regenlaarzen en poncho's te leen voor de wandeling door de cocora vallei.en we werden op de dag van vertrek ook nog naar het busstation gebracht heeft buskaartjes gekocht (wel zelf betaald)en de was weggebracht en gehaald. Een goed ontbijt en gezellige kamer. Kortom een aanrader.”

• Hotel El Mirador del Cocora Beoordelingsscore: 8,3

“Het uitzicht was fantastisch. Dichtbij alles! ”

• Hotel Salento Plaza Beoordelingsscore: 9,6

“De accommodatie was heerlijk: de beste douche (wilde niet meer onder vandaan), locatie perfect achter Plaza en heel dichtbij de hoofdstraat. Grote heerlijke kamer, en de bedden sliepen suuuuuper! Heerlijk king size bedden heb echt zo goed geslapen (wilde bed niet meer uit) En heerlijk ontbijt met top eieren en lekker veel broodjes! De eigenaar was ook echt top!! Hij heeft jaren in Amsterdam gewoond dus lekker NL spreken! Voor de trekking in Valle de Corora regelde hij ook regenlaarzen om te lenen en we mochten na de trekking ook nog douchen voordat we weer op de bus moesten. Kon niet beter!! ”

• Coffee Tree Boutique Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Goede douche en faciliteiten ”

• Hostal Colina de Lluvia Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijke service, schoon en sfeervol ingericht. Centrale ligging in het pittoreske dorpje Filandia. ”

• Hotel Campestre Villa Quindio Beoordelingsscore: 7,5

“-Het hotel is ondanks de drukke weg heel beschermd gelegen. Het uitzicht aan de achterkant van het hotel is fantastisch. -Het personeel (Engels sprekend) is heel behulpzaam en super vriendelijk -Het ontbijt en diner was heel goed”

• Hotel San Jeronimo Armenia Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Kamer aan de straatkant geeft een leuk kijkje op de winkelstraat”

• Viajero Salento Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Leuke sfeer, prachtig uitzicht, een feestje, een relax moment, prachtige ervaring”

• Mocawa Plaza Hotel Beoordelingsscore: 7,0

“Grote en Schoone kamer. Grote badkamer en zeer schoon. Goede airconditioning. Goed restaurant en redelijke prijzen. Goede WiFi verbinding in de kamer. Minder in het restaurant.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Quindio

gebaseerd op 2.260 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com