Quintana Roo Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Holbox Casa Punta Coco - Adults Only Poeng fra gjester: 9,6

«Det var et utrolig hyggelig hotell. Kun 3 rom og kjempe god service. Personalet er helt fenomenalt og drinkene var super gode!»

• Privilege Aluxes - Adults Oriented Poeng fra gjester: 10,0

«Koselig personale, sentralt, fine fasiliteter og god mat. Perfekt for par :)»

• Courtyard by Marriott Cancun Airport Poeng fra gjester: 7,1

«Hvis du trenger overnatting for å ta et tidlig fly, er dette et perfekt hotel. Kun ca 10-12 minutter fra flyplassen. Gratis shuttle buss til/fra flyplassen hvert 30. minutt.»

• Itour México Túlum Poeng fra gjester: 10,0

«Alles perfekt!»

• Hotel Hacienda La Catrina Poeng fra gjester: 9,2

«Eieren av stedet var veldig behjelpelig med alt, og tok oss godt i mot. Hotellet ligger en gate oppforbi hovedgaten, så vi slapp bråket om kveldene. Gode senger, enkel frokost, bra renhold. Må si at jeg likte at de var så miljøvennlige. Fantastisk opphold, anbefales!»

• City Express Chetumal Poeng fra gjester: 5,8

«Frokosten var "continental" på minimum nivå, hotellet er meget standard uten hverken fra eller til.»

• Ocean Dream BPR Poeng fra gjester: 6,7

«Fantastisk utsikt fra rommet og fint rom. Stort og rent.»

• «Godt mottatt og flott anlegg, masse blide ansatte fra gartnere til ledelsen, Det var 4.gang vi var der, selv med lang reise. Variasjoner på restauranter er bra.»

• Playa Palms Beach Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Fin beliggenhet, egen strand, deilig rom med verandaport sjøen, aircondition, kort vei til sentrum.»

• Grand Park Royal Luxury Resort Cozumel Poeng fra gjester: 10,0

«Nydelig sted, behagelig å bo der. Alle mulige faciliteter.»

De 30 beste hotellene i Quintana Roo

basert på 275 071 hotellomtaler på Booking.com