Rajasthan Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Radisson Blu Jaipur Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastiske rom, beste mennesker som jobber på hotellet alle så serviceminded. Jeg bodde på hotellet en uke. »

• Fateh Prakash Palace - Grand Heritage Poeng fra gjester: 9,6

«Beligenheten, komfår ,maten og personalet, selv om vi måtte justere oss litt med sengene var det ingent problem.»

• Hilton Jaipur Poeng fra gjester: 9,6

«Mat,renhold og bemaningen»

• Umaid Bhawan - Heritage Style Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Ankomsten»

• Taj Hari Mahal Poeng fra gjester: 9,6

«Vennlig og pålitelig sjåfør som vi raskt og lett kunne booke i resepsjonen. Vennlig og hjelpsom personale. Meget rent overalt. Deilig bassengområde. 2 restauranter å velge mellom og en veldig flott stor bar. Vakre ting å se på absolutt overalt. Vi var på kamelridningi den siste dagen. - noe som vi anbefaler på det varmeste. Ved utsjekk morgenen etter mottok vi gaveposer med souvenirkameler. Jeg hadde bursdag utsjekldagen.( noe vi aldri nevnte eller gjorde noe nummer av) de hadde sett fødselsdato i passet sikkert.) De overrasket med en hel kake m lys, blomsterbukett og lykkemynt i gaveeske- som lå og ventet på rommet da vi kom fra kamelsafari. Utrolig søtt og oppmerksomt gjort!»

• Umaid Mahal - Heritage Style Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Nydelig utsmykket hotell med store rene rom og gode senger. Frokosten var god og hadde et brukbart utvalg. Fantastisk takterrasse med hyggelig personale og brukbar mat!»

• Jaipur Hotel new Poeng fra gjester: 8,8

«Hyggelig personale og orginal stil på hotellet. Meget bra beliggenhet rett innenfor bymuren med kort avstand til basarene og kjent landemerker, men også nærhet til større veier som leder deg ut og inn av byen.»

De 30 beste ferieboligene i Rajasthan

basert på 775 omtaler av ferieboliger på Booking.com

Se alle overnattingssteder i området Rajasthan