Rennsteig Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Ringhotel Lutherhotel Eisenacher Hof Beoordelingsscore: 6,7

“Geweldige douche!”

• Treff Hotel Panorama Oberhof Beoordelingsscore: 9,6

“Voor de betaalde prijs hadden wij zeker niet zulke kwaliteit verwacht.Bij aankomst viel de gereserveerde kamer erg tegen i.v.m. geen uitzicht, maar werd onmiddellijk omgeboekt!”

• Glockenhof Beoordelingsscore: 6,7

“locatie”

• City Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Kamers met douche zeer comfortabel, ontbijt met uitgebreide keuze. Zeer dicht bij trein- en busstation, op wandelafstand van centrum.”

• Haus Hainstein Beoordelingsscore: 9,6

“Het hotel is heel rustig en werkelijk schitterend gelegen met magnifiek uitzicht op kasteel de Wartburg. Ruime parkeergelegenheid. Heerlijk gegeten in het restaurant, erg vriendelijk personeel. Ook het ontbijt was prima. De kamer was ruim. Het bed prima.”

• Hotel Klostergarten Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer gastvrij en vriendelijk hotel”

• Gasthaus & Hotel Zur Linde Beoordelingsscore: 6,2

“Het personeel was uitermate vriendelijke kamers waren schoon. De omgeving is heel mooi, ideaal voor wandel vakanties. Het is er heel rustig”

• Hotel Bamberger Hof Beoordelingsscore: 9,6

“Voor mij was het een tussenstop, Ik wilde alleen een bed en een goed ontbijt, deze combinatie was hier uitstekend. Goed ontbijt en ruime parkplaatsen.”

• Hotel Logotel Beoordelingsscore: 9,0

“Vriendelijk personeel, hotel beetje simpel maar brandschoon en prima ontbijt. Ook parkeren op eigen terrein is erg fijn.”

• Göbel's Sophien Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Locatie was prima!”